Wykup reklamę w Kafeterii Więcej »

Magazyn dla kobiet Kafeteria jest częścią Portalu o2.pl Więcej »

Data Odp.

Temat

Autor

14065 Październikówki 2013, termin na październik 2013. (ost.)
Cześć pewnie przez chwilę nikogo tu nie będzie bo jeszcze jest trochę czasu ale mam nadzieję, mieć termin na październik 2013.
Zapraszam wszystkie przyszłe październikowe mamy usmiech.gif
7 lat starań, 3 IUI :
kwiecień/maj 2011 ISCI UDANE!usmiech.gifusmiech.gif
13 czerwiec 1 usg-serduszko!usmiech.gifusmiech.gifusmiech.gifusmiech.gifserduszko.gif
Pierwsze ruchy dzidzi-16 tydź.
3 lutego 2012 urodził się nasz Synuś Dominik....
13884 Zajdę w ciążę jeszcze w tym roku (ost.)
Kto ze mną? Wspierajmy się, drogie przyszłe mamy....
5 Czy są na kafe przeterminowane ciężarówki?
Czesc Dziewczyny
Wczoraj minął mi termin porodu i zaczynam sie powoli denerwować. Jutro mam spotkanie w szpitalu - jestem ciekawa co mi powiedzą i co zadecydują. Chyba dzisiaj nie zasnę z tego wszystkiego. Zastanawiam sie czy jest tu ktoś kto przechodzi przez to samo? Ponoć w grupie zawsze razniej. Pozdrawiam...
4 Pościel minky
Mam pytanie czy któraś z Was miała pościel dla dziecka z materiału minky?
Przymierzam się do zakupu kocyka do wózka i wpadło mi do głowy czy właśnie nie pomyśleć też o pościeli.
Jeśli któreś z Was mają to podzielcie się opiniami....
75 rodzina mojego meza to patologia czy musze zapraszac ich na komunie coreczki (ost.)
??????
naprawde wstydze sie ich wszystkich po kolei wiem ze zrobia syf na tej imprezie bedzie wstyd przed cala moja rodzina przed znajomymi zaproszonymi i zepsuja dziecku impreze
co byscie zrobily na moim miejscu??...
2442 WRZESIEŃ 2014 (ost.)
czy może jest już jakaś nowa mamusia???ja dziś powinnam dostać@, jednak jeszcze nie przychodzi, piersi mnie swędzą i są napuchnięte, a do tego temperatura 37,5. Zobaczymy czy może się udało???...
10 wu ef w szkole
Mam syna w pierwszej klasie podstawówki. Niby mają w planie w-f 3 razy z w tygodniu, ale w środy z zasady się nie odbywa, bo pani doszła do wniosku, że 3 to za dużo, że w środy mają stroju wcale nie nosić, zamiast w-f będzie polski albo matematyka, bo program jest przeładowany i się nie wyrobią,a poza tym dzieci są niegrzeczne, czasem nie może zrealizować tematu i musi potem nadrabiać. Niby rodzice na pierwszym zebraniu się na to zgodzili. Potem okazało się, że gdy np. w poniedziałek i piątek (dni kiedy jest pozostały w-f) na jakiejś lekcji wypadnie np. koncert muzyczny lub wizyta np. policjanta i nie zdąży zrealizować jakiegoś tematu na ten dzień, to znowu nie ma w-f, tylko nadrabianie w książkach. Gdy jakieś dzieci są np. niegrzeczne w szatni przy ubieraniu się w stroje od w-f albo zaraz na początku ćwiczeń, to pani każe całej klasie siedzieć za karę na ławkach i np. pyta zadanego do nauki na pamięć wiersza. W-f nie ma więc często. Bardzo mi się to nie podoba. Klasa jest rzeczywiście energiczna, potrzebuje ruchu, a tu pozbawia się ich lekcji, gdzie mogą trochę pobiegać, wyrzucić z siebie energię. Na spacery wcale nie wychodzą, na placu zabaw przy szkole byli jeden raz. Napisałam do pani wiadomość przez dziennik elektroniczny co o tym sądzę, od czterech dni nie mam odpowiedzi. Co o tym myślicie?...
37 Moje dziecko ma FAE (ost.)
Czyli niepełnoobjawowy FAS (Alkoholowy Zespół Płodowy).
Nie wiem co teraz zrobić. Syn ma pięć lat, radzi sobie gorzej niż rówieśnicy, wygląda normalnie, poza wygładzoną rynienką podnosową.
Nie poradzę sobie z tym, po prostu nie udźwignę tego.
O tym, że jestem w ciąży dowiedziałam się w piątym tygodniu jej trwania. Wcześniej spożywałam alkohol (wakacje, imprezy). Jak tylko zrobiłam test i wyszedł wynik pozytywny, nie tykałam już alkoholu.
O swoich obawach opowiedziałam lekarzowi, ale bagatelizował sprawę i stwierdził, że gdyby tak łatwo było narazić dziecko na FAS, to 80% dzieci by go miało.
A jednak.
Niestety, ale FAS/FAE to wyrok dla dziecka. Nie da się go leczyć. Można dziecko wspomagać, ale nigdy nie będzie takie jak inne dzieci. Najgorsza jest świadomość, że to tylko i wyłącznie moja wina. To jest nie do zniesienia......
25 nie pracuje jestem kura domowa czy to zle
mamy z mezem uklad : on pracuje a ja zajmuje sie domem i nasza 2 letnia corka. mieszkamy sami. z dala od rodziny. nie ma kto pomoc zajac sie mala. nasz dzien wyglada tak ze maz jest w pracy a gdy wraca to nie ma zadnych obowiazkow, no chyba ze sie z dzieckiem pobawi. a ja zajmuje sie wszystkimi pracami domowymi.planuje podjac prace gdy mala pojdzie do przedszkola.
rodzina mnie krytykuje za to ze siedze w domu. a ja wcale nie uwazam ze siedze i nic poza tym. codziennie gotuje, zawsze mam czysto, dbam o wszystko. maz nie narzeka ze musi na mnie robic.
czy wy tez uwazacie ze kobieta ktora nie pracuje zawodowo tylko w domu nie jest niczego warta? ja twierdze ze takie kobiety nie sa doceniane...
1031 jestem w ciazy kiedy moge pojsc do lekarza (ost.)
Witam. Dzisiaj zrobilam test. Okazalo sie ze jestem w ciazy. Miesiaczke powinnam dostac 26.02.2014 r. Zastanawiam sie kiedy moge juz isc do ginekologa. Czy ktoras z was moglaby mi pomoc??...
33 czy to obciach jak dziecko ryczy w wózku (ost.)
nieraz nie mam wyjścia i musze iść na zakupy a że nie mam z kim zostawić dziecka to biorę w wózek tylko ze rzadko kiedy zaśnie, czesto płacze a tak szczerze to wydziera się smutas.gif
ludzie się gapią ale co ja mam zrobić, bujam, daje smoczek i rzadko coś pomaga pechowiec.gif
czy to obciach iść z takim ryczącym wózkiem???...
10940 chcę zajść w ciążę (dla nowych dziewczyn) (ost.)
hej założyłam nowy temat bo dziewczyny nie zauważają nowych osób usmiech.gif...
7881 36 tc-poród martwego dziecka (ost.)
Postanowiłam założyć taki temat. Podobnych jest sporo, ale są one raczej o poronieniach do 10 tc, mój przypadek jest trochę inny. 15 grudnia dostałam bóli i skurczy, był to 36 tc, więc pojechałam do porodu. Na miejscu okazało się, że nie można znaleźć tętna dziecka, usg-serduszko nie bije. Koszmar. Szok. Nie byłam w stanie nic powiedzieć. Przecież do tej pory było idealnie, mały był zdrowy, żywy, tak mocno kopał... Całą noc leżałam w bólach, dopiero rano mieli wywoływać poród. Na szczęście położyli mnie na ginekologii na tę noc. Rano miałam już rozwarcie na 1 palec. Dostałam kroplówkę i izolatkę, bym nie słyszała płaczu dzieci i abym nie widziała matek z noworodkami. Po 5 godzinach urodziłam synka. Był malutki, ważył zaledwie 1980 g, miał 48 cm. Był taki malutki... Przed porodem nie chciałam go zobaczyć, mówiłam, że tego nie zniosę, ale po porodzie powiedziałam, ze chcę go zobaczyć.Był jak mała kopia mojego męża, jakbym patrzyła na niego. Mąż też widział synka. Chciał. I nie żałuje, bo wydaje mi się, że tak jakoś łatwiej. To był mój sposób na pożegnanie się z moim synkiem... Trzy dni później mąz pochował synka, na cmentarzu, z księdzem, ja nie byłam w stanie pojechać... Sekcja nic nie wykaząła, po prostu serduszko przestało bić, nie wiadomo dlaczego... Trzeba jakoś żyć, pragniemy kolejnego dziecka, wierzymy, że tym razem się uda. O synka staraliśmy się bardzo długo, boję się, że teraz też to długo potrwa, boję, się, że historia się powtórzy, nie wiem czy potrafiłabym sobie poradzić z drugą stratą. Teraz czekam na moment, w którym będę gotowa na kolejne dziecko.

Jeśli ktoś, tak jak ja chcę się wyżalić, pozbyć się ciężaru z serca , przeżył poród swojego martwego dziecka, możecie pisać, możemy razem się wspierać, razem starać o kolejne dzieciątko. Pozdrawiam

...
2 Czerwona narośl na piersi boję się
Witam, mam 37 lat, mam półroczne dziecko, karmię piersią. Od tygodnia zauważyłam, ze mam na prawej piersi jakąś narośl, jest ona wypukła, czerwona, taka mięsista, ma ok. 1 cm.Co to może być? boję się smutas.gif...
43725 wirus hpv - kłykciny kończyste (ost.)
to forum dla tych dla wszystkich, których to świstwo dotknęło...

1. ja
...
14300 KWIECIEŃ 2014 PRZYSZŁE MAMY (ost.)
Hej. Mam termin na 3.04.2014r. Są już jakieś mamusie na kwiecień ?
Zapraszam... usmiech.gifAleksandra Maja 14.10.2012....
1837 SIERPIEŃ 2014 (ost.)
Witajcie, My się staramy jak się uda to ammy sierpień 2014usmiech.gif...
65200 inseminacja- komu się udało? (ost.)
Od dwóch lat leczymy się na bezpłodność, no i nic.Z decydowalismy sie w końcu na inseminacje. Mamy obawy, czy zajdę w ciążę. Proszę napiszcie czy którejś się udało, jak to dokładnie wyglądalo, gdzie się odbyło, ile kosztowało. Będę wdzieczna za każdą informację.
...
6737 RZESZÓW - RYCERSKA, LWOWSKA CZY SZOPENA? (ost.)
Poradźcie proszę gdzie wg Was najlepiej jest rodzić w Rzeszowie i jaki lekarz z polecanego przez Was szpitala jest najlepszy do prowadzenia ciąży? Czy to prawda że na Rycerskiej są porody w wodzie? A jak wygląda sytuacja z nacinaniem, wynajęciem położnej, wyborem pozycji rodzenia itd. Każda informacja jest naprawdę bardzo ważna, chociażby z uwagi na to, że mieszkam 40 km od Rzeszowa i nie znam ani lekarzy ani szpitali rzeszowskich. Chciałabym tam rodzić a nie wiem jaką decyzję podjąć. Pomóżcie ......
...
12228 CZERWCOWE MAMY 2014 (ost.)
Witajcie wszystkie ciężarne i oczekujące. Zaczęłam nowy temat ponieważ od paru miesięcy przymierzam się do powiększenia rodzinki ale niestety coś nie wychodzi. Mam już 5-letniego syna, teraz czas na rodzeństwo. Czytam forum od dawna i zaczęłam od tematu styczeń 2014 ale nie załapałam się ani na styczeń ani na luty itd... Mój wymarzony miesiąc to maj ale też już mnie ominął. Teraz czekam z utęsknieniem na brak @... Może tym razem się uda.... Zapraszam wszystkie przyszłe mamy które nie załapały się na maj do wspólnego oczekiwania. Jeśli nie maj to czerwiec będzie nasz!...
5077 Ciąża 2013 ... długo wyczekiwana cz.2 (ost.)
Witam wszystkie mamusie, które oczekują maleństwa w 2013 roku.
4 lata bez zabezpieczeń, Od roku badania z wynikiem:
Niedrożny lewy jajowód, Podejrzenie endometriozy i niepękające pęcherzyki
U M nawet OK, choć mogłoby być lepiej serduszko.gif
1 IUI - (12.03) Nie udana smutas.gif
2 IUI - (05.05) Porażka smutas.gif
3 IUI - (30.05) 18 dc - beta 582, 20 dc - beta 1252 smiech.gif
tp 18.02.2013...
56 POMOCY-nocne budzenie i niespokojny sen !!!!!!!!! Co robic??? (ost.)
Czy któraś z Was tak miała????? Mój synek ma 7 miesięcy. Od 1,5 miesiąca (wcześniej przesypiał całe noce) budzi się ciągle w nocy, są to różne pory, raz 1 raz 4 w nocy i zaczyna gaworzyc lub wrzeszczec, nie ma szans go zmusic do dalszego snu. Bierzemy go do łóżka jak się obudzi i jedno z nas idzie do drugiego pokoju. Te, które z nim zostaje ma przesrane, bo mały śpi bardzo niespokojnie-ciągle kręci sie przez sen-NON STOP!!! Nie płacze, nie krzyczy tylko ciągle się wierci, próbowalismy go przekładac jak zaśnie do jego łóżka, ale od razu się budzi. Jaka może byc przyczyna jego pobudek i wiercenia??? Może nie dawac mu na noc kaszki, może lepiej na sniadanie, zęby już ma dwa, pomóżcie, może potraficie dac mi jakąś radę???

...
53 Drogie mamy uważajcie na materace kokosowo-gryczane (ost.)
Po tym, co odkryłam na materacach moich dzieci postanowiłam napisać na forum. Może któraś mama w porę ustrzeże się przed tym, co mnie spotkało smutas.gif
Mam dwoje dzieci, obydwoje śpią na materacykach kokosowo-piankowo-gryczanych. Kupowałam je z myślą o zdrowiu i wygodzie moich dzieci, skusiła mnie informacja, że są antyalergiczne, nie kumulują wilgoci itd. Dodatkowo polecała je moja koleżanka, pediatra.
Jakie było moje zdziwienie, gdy parę dni temu zmieniając prześcieradła na stronie gryczanej odkryłam PLEŚŃ!
W naszym domu nie ma pleśni, nie ma wilgoci, jest dobra wentylacja. Nie rozumiem, dlaczego akurat w materacykach w pokoju moich dzieci zalęgło się to świństwo!
Usiadłam szybko i przeszukałam google, okazuje się, że nie jestem jedyna! W gryce często kumuluje się pleśń i trzeba mocno uważać... ponadto czytałam artykuły o tym, że takie materacyki są ogólnie niezdrowe dla dzieci, lepsza jest sama pianka lub materace lateksowe, ale to już inna bajka. Czytałam wypowiedzi dziewczyny prowadzącej sklep dziecięcy, klienci zaczęli jej przynosić zagrzybiałe materace i od tego czasu nie zamawia ich do swojego sklepu.

Moje dzieci leżały na grzybie prawdopodobnie tydzień (bo mniej więcej tak zmieniam pościel). Dodam, że grzyb na pewno nie powstał od wilgoci, bo maluchy nie sikają jeszcze w łóżko, na całą noc mają pampersy, poza tym nie spędzają dnia w łóżeczkach tylko w nich śpią. Także nie wilgoć jest tutaj problemem tylko sama konstrukcja materaca smutas.gif
Jestem zawiedziona i zła.

Drogie mamy, uważajcie na to, co kupujecie. Jeśli stajecie przed wyborem materaca zastanówcie się nad inną opcją, poczytajcie artykuły i wybierzcie dobrze. A te mamy, które mają już takie materacyki - zwracajcie uwagę na to, czy nie ma na nich pleśni, przy każdej zmianie pościeli dokładnie wąchajcie materac i oglądajcie pokrowiec.
Dla mnie pierwszym sygnałem, że coś jest nie tak, był zaduch w pokoju (przy zamkniętych drzwiach, po godzinie czuć było stęchlizną) pomimo wietrzenia.
No i młodszy synek zaczął kaszleć...

smutas.gif
...
2 2 letnie dziecko chrapie. pomocy
synek ma 2 lata i 3 miesiące. juz druga noc chrapie przerazliwie (przed chwila zasnal i chrapie tak ze skupic sie nie idzie, martwie sie). jutro mam zamiar pojsc do pediatry bo jakies pol roku temu tez tak bylo i okazalo sie mial angine ropna (zero kataru, kaszlu, goraczki). pediatra zasugerowala nam tez ze moze miec przerosniety migdal i z tego powodu czasem chrapie. generalnie jest zdrowym dzieckiem. byl chory zaledwie 4 razy. moze to chrapanie ze zmeczenia? jest bardzo aktywnym dzieckiem. nie chodzi co prawda jeszcze do przedszkola ale dzien spedzamy intensywnie (spacery, zabawy). spi w nocy 12 godzin a 12 godzin jest na chodzie.
co o tym myslicie drogie mamy? prosze o porady...
4543 Czekające na pozytywny test ciążowy 2014 (ost.)
Cześć, pierwszy raz weszłam na forum i postanowiłam założyć temat dla tych co od tego roku czekają na pozytywny test. Chciałabym zajść w ciąże.. jest to mój 1 cykl starań. Ostatni okres miałam 24grudnia, cykle mam 32dniowe. Do stosunku z mężem doszło 4, 6 i 10 stycznia. Kolejny okres powinnam dostać 25. Myślicie że mogło się udać ?? usmiech.gif
Dodam jeszcze ze od wtorku robiłam testy owulacyjne tak z ciekawości bo wiem ze po pierwszym dodatnim nie powinno się ich robić. Wiec od wt do piątku wychodziła kreska testowa mocniejsza a w sobotę i dzisiaj już taka bladziutka. Na razie nie mam objawów i nie chce się nic doszukiwać bo jest za wcześnie o wiele....
333 Nowe starania o dzidzię po ciąży pozamacicznej (ost.)
Witajcie! Chciałam otworzyć ten wątek dla kobiet które przeżyły koszmar ciąży pozamacicznej i ponownie starają się o prawidłową ciążę oraz dla tych którym się to już udało. Ja przeżyłam to 4-tygodnie temu. Nadal boli, ale już wiem, że jak tylko będzie można zaczynam starania na nowo. Wspierajmy się wzajemnie! zapraszam!...
360 Bolące żebra w 33 tyg ciąży :( Czy któraś ma podobny problem? (ost.)
Jak już wspomniałam w temacie problemem są obite żebra w 33 tyg ciąży. Mój synuś jest bardzo r***liwy smutas.gif Jest to na tyle uporczywe, że aż trudno jest mi oddychać jestem po raz pierwszy w ciąży. Drogie Panie macie może podobne problemy? Są na to jakieś sposoby żeby tak nie cierpieć? ...
4 Macierzyństwo bez instynktu?
Tak sie zastanawiam jak to jest miec dziecko nie czując żadnego instynktu. Jaki ma sie tak napawdę stosunek do takiego 'niechcianego' dziecka. Moja szwagieka ma dziecko 2 l. i wiem że ciąża nie była jakos specjalnie chciana. Była, bo wiek juz najwyższy, a też teściowie i mąż nalegali. I nie skupiajcie sie na przyczynach jej ciąży, bo to nie istotne, chodzi o sam fakt. I tez nie chodzi mi o takie dziewczyny które zaszły przez wpadke a ktore potem szczerze kochaja swoje dzieci i swiata poza nim niewidza, bo tak tez bywa, wiem, ale mi chodzi o ta grupe kobiet o ktorej pisze. Widze jaki ona ma stosunek do syna. Wiem ze na pewno go kocha na swoj sposob, ale jednak to nie jest to. Czesto sie go czepia, nieładnie odnosi do niego, nie wiedzę jakichs przypływów miłości itp. Raczej 'jesli juz jestes to bądź, ale staraj sie mi nie zawadzać'. Mysle ze jakby to "od niej zalezało' to nie mialaby wcale dziecka. I teraz pytanie do was. Czy jest tu moze jakas ktora miala podobna sytuacje? Jesli tak to co tak na prawde czujesz do swojego dziecka? Próbuje ja zozumiec....
29 taka sytuacja w sklepie kto miał racje
Wczoraj kupilam śmietanę w osiedlowym sklepie dzisiaj patrze,a ona przeterminowana. Biore ja w ręce i idę do sklepu a mi mala dziunia mówi ze bez paragonu to mogę ja cmoknac. Wkurzylam sie i puerdolnelam ta śmietana o podloge i wybieglam, wybiegajac slyszalam jak dziunia krzyczala ze mnie zalatwi i ze mam przej***** na dzielni. Ale co moze mi zrobić Male 18-letnie gowno? Ja mam 30i gaz...
22964 starania o ciążę (ost.)
Witam, dziewczyny pomóżcie mi , może któraś też czeka na okres?
Cykle mam 30 dniowe, ostatni okres miałam 23 grudnia i trwał do 28 grudnia. Do zbliżenia doszło z 31/1 stycznia, 3 stycznia, 5 stycznia i 7 stycznia. Dni płodne miałam między 14 a 16 dniem cyklu dzisiaj jest 18 dc. Od wczoraj odczuwam kłucie w jajniku i delikatne pobolewanie podbrzusza natomiast piersi nie bolą. W tamtym msc było inaczej , w listopadzie dostałam okres 23 listopada a od 4 grudnia zaczęły pobolewać. mnie piersi ale po bokach i brzuch, niestety okres przyszedł. Teraz odczuwam tylko jak Wam pisałam pobolewanie podbrzusza i łucie jajnika ale niewielkie. Czy mogło dojść do zapłodnienia?

...
6 sa tu jakies czerwonowlose?
hej jakich farb uzywacie zeby miec intensywnie czerwone wlosyoczko.gif ?...
298 dla nowych forumowiczek z problemem zajścia w ciąże (ost.)
dziewczyny zakładam nowy wątek dla nowych forumowiczek starających się o dziecko. mam nadzieję że ktoś się dołączy. na tych już nieco starszych watkach dziewczyny się już znają i często jest tak, że trudno jest dołączyć do rozmowy. każda wie że aby zajść w tą upragnioną ciąże nie jest takie proste jakby się zdawało. tak więc dziewczyny mam nadzieję że dołączycie do mnie i będzie mogły dzielić się naszymi sprawami i wspierać się w staraniach usmiech.gif...
1918 TERMIN NA MAJ 2014 (ost.)
Witam wszystkie kobitki które mają termin na maj. Już kiedyś widziałam tu taki wątek lecz chyba już nikt go nie prowadzi, a że ja nudzę się całymi dniami to wpadłam na pomysł że popiszę sobie z innymi ciężarnymi które też rodzą w maju oczko.gif Jeżeli tylko macie ochotę to jak najbardziej zapraszam. Może akurat dowiemy się czegoś nowego i będziemy się wspierały. Nie mam z kim pogadać o tym moim pięknym stanie więc został mi tylko internet....
7 krztusiec
Mój nastoletni syn ma krztusiec , obecnie to 3 tydz choroby i antybiotyk, mam jeszcze prawie dwuletnie dziecko i martwię się czy sie nie zarazi. Jak myślicie....
25 imię dla synka Mieszko
wiem, że to dosyć oryginalne imię, ale piszcie swoje opinie, jestem po prostu ciekawa jak dużo będzie głosów za a ile przeciw usmiech.gif...
7 fotelik samochodowy pomozcie
Witam,niedlugo bede swiezo upieczona mama i zastanawiam sie wlasnie nad kupnem fitelika samochodowego.to moje pierwsze dziecko i nie mam pojecia jaki wybrac.chodzi mi o to czy kupic odrazu 0-25 zeby starczyl na dluzej.prosze o rade...
8 zapomnialam o wielkanocy
Przebije mnie ktoś? Mąż zadzwonił że przyjedzie na niedzielę jego siostra, ja sobie myślę że spoko, upieke schab. Myślałam że wielkanoc wypada później pechowiec.gif i tak ddobrze że sobie przypomnialam, bo goście dostaliby w wielkanoc schab że sliwka i rosol....
75 Nie rozumiem dlaczego Kafeterianki mieszkające za granicą (ost.)
cały czas srają we własne gniazdo z którego się wywodzą? Ciągle piszą jak to w Uk, Holandii, Francji, Niemczech ect ect wszystko miodem opływa a tu jest tak źle zacofanie i ciemnogród. Jednocześnie siedzą na Polskim forum....? Dlaczego? Po co jeżeli Polska jest bee przesiadywać tu na forum? Czyżby przeszkodą do przesiadywania na Niemieckich, Holenderskich, Francuskich forach była bariera językowa jezyk.gif
<<<<<<<<<<<<<<<<<<< do idiotek które nie zrozumiały tematu i będą się rzucać jak mucha w g****e - chodzi o te "światowe" co im wszystko co nasze śmierdzi>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>...
19 GDZIE ROBIĄ NAJLEPSZE USG TEŻ TRÓJWYMIAROWE W TRÓJMIEŚCIE?

...
14 w czym kąpać 2 letnie dziecko jeśli nie mam wanny ani głębokiego brodzika
a wanienki nie zabrali mi przy przeprowadzce. Nie wiem kupić nową taką jak dla noworodka? Czy może słyszałyście o czymś innym do kapania dla maluchów?...