Wykup reklamę w Kafeterii Więcej »

Magazyn dla kobiet Kafeteria jest częścią Portalu o2.pl Więcej »

Odpowiedz na ten temat
Od roku stosuje tabletki antykoncepcyjne, po stosunku odczuwam ból oraz pieczenie. Wczesniej przy prezerwatywach nie było takich sytuacji. Wiecie czego to może być objaw? Uczulenia na spermę? Czy któraś z Was miała moze podobną sytuacje? Bardzo prozę o pomoc. Pozdrawiamusmiech.gif
upupup
moze malo śluzu w pochwie

sęk w tym, ze pochwa jest dobrze nawilzona. a co do zarażenia to nie sądze

Grzybica również to nie jest z tego względu, iż badam się regularnie i nie posiadam. Przez pewien czas leczyłam się na grzybice poantybiotykową i na całe szczęście wyleczyłam ją.
może to uczulenie na spermę?
Z oceny na oko nigdy nie wynika nic dobrego...a do badania osobiście zalecam smarowanie się(na zewnątrz!) kremem Alantan plus...
Lepiej się zastanów czy masz stosunki z odpowiednim partnerem.Jeśli jesteś go pewna to zastosuj żel nawilżający.Można go dostać w każdej aptece.

witam.mysle ze to uczulenia na ktorys skladnik tabletek.ja tez bralam tabletki przez 4 lata i na poczatku mialam ten sam problem dopoki ginekolog nie przepisal mi cilest.ale ponich po jakims czasie zaczely mi puchnac nogi i co sie okazalo to nie moge uzywac zadnej antykoncepcji ani tabletek,plastrow,prezerwatywy(bo jestem uczulona na lateks)ani nie moge nosic wkladki.

To faktycznie masz pecha ! Musisz koniecznie skonsultować to z lekarzem,na kalendarzyk nigdy nie licz.Są dostępne żele plemnikobójcze , poradzić może też farmaceutka w aptece.Pytanie jest jeszcze czy masz stałego partnera , od niego też dużo zależy.

rosar... to jak Ty się zabezpieczasz???
Podstawą jest jednak dobry i naprawde zaufany lekarz,który zleci naprawde dobre badania.W tym czasie najlepsze i które ja jednak preferuje są spirale ale tylko 3-letnie,póżniej przerwa na rok i zastąpienie dobrze dobranymi żelami plemnikobójczymi i znów spiralaJestem alergiczką co nie przeszkadzało lekarzowi dobrać odpowiedni specyfik.
aaaaaaaaaaaaaaaaaaa
wwwwwwwwwwwww
wszystkie pisza ze dopiero od czasów jak biora tabletki to piecze po stosunku... ja tabletek nie brałam i nie biore... od jakiegos czasu takze odczówam pieczenie, swedzenie a czasem nawet ból w pochwie po stosunku lub nawet w jego trakcie. to na pewno nie od prezerwatyw bo sprawdzalismy z partnerem inne. zawsze tak samo.... "sucha" tez raczej nie jestem.... nie wiem czy to jakies zapalenie...?? albo grzyb? przeraza mnie to wszystko.... wolałabym to szybko zlikwidowac....
ja właśnie odłożyłam tabletki na bok.. brałam je ponad 2 lata i moja psychika wysiadła nie to , że były złe ale to już chyba za długo.. Teraz nmie biore prawie miesiąc i czuje sie lepiej..hmm tylko w tym sęk :/ bo wszytko jest fajnie ,, jestem \"morka\" ale nie mam pojęcia jakiej metody antykoncepcji używać :/ niechcę już hormonów .. znacie może jakieś dobre sposobu kapturki , żele plemnikobójcze ?? acha i niech wkońcu ktoś wymyśli jakieś tabsy dla faceta!! ile sie możemy my truć !!

prezerwatyywy odpadaja : wogle nic nie czuje ..:/ i ta foliaa:/
Najlepsza jest naturalna metoda oparta na obserwacji organizmu. Po co wy sie dziewczyny trujecie, jak do zapłodnienia może dojść tylko w ciągu kilkunastu godzin? Żeby temu zapobiec wystarczy obserwować śluz i mierzyć temperaturę. Ale mowa tylko o stałym partnerze...
Zapraszam nawww.28dni.pl

Po wczorajszym DŁUGIM sexie ponad godzine mnie facet męczył dzis mnie pochwa piecze, nie mam problemu z nawilżaniem, zatanawiam się czy dlatego że za długo czy cos się dzieje ? Miała ktoras dziewczyna podobnie ?
jak masz jakąś maść do smarowania to jej użyj, np. Clotrimazolum, ja obecnie stosuję Provag żel i jestem zadowolona, łagodzi wszelkie podrażnienia
stosowania tabletek tez odczuwałam pieczenie po stosunku. Po prostu tabletki zmienają włąsciwisci śluzu w pochwie i moze dochodzic do podrażnień w czasie stosunku i co za tym idzie do infekcji. proponuje wizyte u ginekologa
Ja miałam też problem z pieczeniem po stosunku, ale u mnie to było przez małą ilość śluzu, dlatego pani w aptece mi poleciała provag żel i jestem z niego bardzo zadowolona, dodatkowo chroni przed infekcjami gdyż zakwasza środowisko pochwy.
Witam
Mam podobny problem do moich poprzedniczek. Biorę tabletki antykoncepcyjne już od 2.5 roku i wcześniej było wszystko ok. Od jakiś 4 miesięcy po stosunku odczuwam straszny ból w pochwie, czasem nie pozwala mi nawet usiąść;/ Byłam u swojego lekarza z tym lecz on stwierdził, że wszystko jest w porządku, że pochwa jest czyściutka, nic w niej złego nie ma. Przypisał mi również krem nawilżający lecz po nim również mnie piecze. Już nie wiem co mam robić, bo to strasznie uciążliwe. Mam również częste zapalenie pęcherza uważacie, że to może być przyczyna tego pieczenia? Bardzo proszę o radę.
Pozdrawiam.
całkiem mozliwe, tabletki anty to hormony, które wiele w organizmie zmienaiją, poza tym predysponują niestety do częstszych infekcji. Może pwoinnas zrobić wymaz z pochwy i badania moczu. szkoda że lekarz nie pokierował Cie dalej gdzie szukac przyczyny. Czy jest to raczej problem infekcji czy hormonów, które przecież można zmienic jesli nie są dobrze dopasowane. Może idź do innego lekarza? provag żel o którycm dziewczyny pisza dobrze nawilża i łagodzi-tez go uzywam ale nie mam takich problemów jak Ty...pozdr
Dziękuję za informacje. Właśnie dowiedziałam się, że częste zapalenie pęcherza, które nie są dobrze wyleczone mogą powodować właśnie zapalenia w pochwie. Lecz u mnie w środku nic podobno nie ma. Ale jednak piecze. Ten lekarz jednak cieszy się dużym uznaniem więc myślę, że by zauważył jak by było coś nie tak. A poza tym długo biorę tabletki antykoncepcyjne i wcześniej nie było takich problemów więc myślę, że jednak to nie ma związku z tabletkami. Ja zażywam kremu o nazwie feminum i uważam, że też jest ok, jeżeli chodzi o nawilżanie. W tym tygodniu robię badanie moczu więc może coś wyjdzie a jeśli nic to chyba najlepiej będzie zrobić badanie cytologiczne prawda?
pozdrawiam.
Hej!
U mnie jest podobnie tylko z drobnymi wyjątkami...
Mianowicie pieczenie i ból pojawiają się dwa trzy dni po stosunku, tabletek nigdy nie brałam i nie biorę. Byłam u lekarza, cytologie mam ok. A problem pozostaje i daje o sobie znać po każdym zbliżeniu. i to zazwyczaj bardzo mocno... ;(

stosuj coś z kwasem mlekowym zaraz po stosunku-płyn do higieny intymnej, provag żel ma kwas, probiotyki dopochwowe-bo działają szybko. Mnie jeszcze pomaga wysikanie się zaraz po stosunku...
zgadza się - wysikać się trzeba po stosunku, bo to zapobiega zapaleniu pęcherza, ale najważniejsze są tak naprawdę kosmetyki typu żel do higieny intymnej i płyn do higieny intymnej - w obu przypadkach polecam lacibios femina.
Dziewczyny mają rację przed i po stosunku powinno się oddać mocz a ja dodatkowo przed seksem smaruje się provag żelem, który oprócz tego że nawilża, co ułatwia zbliżenie również zakwasza środowisko pochwy chroniąc przed infekcjami.
1 2
Odpowiedz na ten temat »