Wykup reklamę w Kafeterii Więcej »

Magazyn dla kobiet Kafeteria jest częścią Portalu o2.pl Więcej »

Odpowiedz na ten temat
Czy przyczyną może być mięsniak macicy? zdarzyło mi sie to po raz pierwszy w zyciu. Jestem w 12 dniu cyklu. Strasznie sie denerwuję, bo boje sie że lekarz skieruje mnie do szpitala.
czyli napewno zaczyna Ci sie już owulacja,nie ma sie czym martwić,to jest normalne

podczas owulacji moze sie zdarzyć lekkie krwawienie,też tak miałam kilka razy; peka wtedy pęcherzyk Graffa co ma styczność z otrzewną i moze pojawić sie krewka.

e problemy hormonalne. Ja teraz mam zejście po roku bez kuracji hormonalnejpechowiec.gif Wszystko mi sie miesza, zacznyam mieć trądzik, źle się czuć, niby mam normalnie okres, ale... now łąśnie... krwawienie kilka dni po okresie. Ale to nie owulacja, bo okres mam ok. 20-25 dni po tym krwawieniu. I to jest taki okropny galaretowaty, brązowy śluz czasami ze skrzepamipechowiec.gif Myślę sobie, ze w ogóle nie mam owulacji, nie wiem, co to. W weekend pójde do lekarza już, bo to trwa ok. 6 miesięcy, a tylko mam coraz gorszą cerę, coradz dziwniej się czujęsmutas.gif
Może u mnie tez i hormony cos sie psuja bo tez mam coraz więcej jakichś krostek i włosków tam gdzie nie trzeba. Chyba jednak pojde do gina bo sie zamartwię.

a ile masz lat??
Jeżeli masz takie objawy, to na bank hormony- progesteron i pewnie estrogeny,. Mozesz mieć za wysoki testosteron, za niskie estrogeny i zły progesteron- czy szwankują Ci trochę jajnikioczko.gif Zrób badnia hormonalne, zapytaj lekarza o szczegółyusmiech.gif
mam 32 lata, kiedys sobie robiłam hormony to poza podwyższoną trochę prolaktyną wszystko było w porządku, ale może teraz jeszcze raz zrobię. W czerwcu mięśniak miał 5 cm i boje sie że może urósł i będę musiała go usunąć a jeszcze nie rodziłalm.
problem tez mialm krawienie plamy mocne po 14 dniach a teraz juz 40 dzien nie mam okresu..nie wspolzylam od czasu ostniej miesiaczki..tez sie boje ze to jakas choroba bo pol roku temu odstawilam tabletki anty
Magosia, no jeżeli masz 32 lata, i masz juz tego mięśniaka, to lepiej jak najszybciej zgłoś się do lekarza. Jeżeli on się powiększył, trzeba go usunąć, to juz i tak nic nie zmienisz, a możesz sobie tylko zaszkodzić. Nie martw się. Na pewno lepiej się tym zająć za wczasu.

ja mam ten sam---> nie wiem, ile masz lat ani od jak dawna masz miesiączkę, nic nie wiem. Ale skoro nie masz okresu tak długo, to znaczy, ze jest tak, jak wyżej napisałam- hormony. Tym bardziej, ajk odstawiłas tabletki. Pewnie jajniki strajkują, bo tabletki je w pewnym stopniu wyręczały i teraz masz niedobór tych hormonów produkowanych przez jajniki oraz za dużo testosteronu może, co się wiąże z za niską produkcją estrogenów, których ostatnio dostarczały tabletki. No i progesteron pewnie... Też musisz iść do lekarza.
mam 23 lata..od 13 roku zycia miesiaczke, a tabletki bralam aby wyrownac hormony dosc dlugo okolo 4 lat z przerwami
do Małgosia. jestem w twoim wieku i rowniez nie rodzilam i mam miesniaka ok. 4 cm, bylam u lekarza i powiedzial ze trzeba wyciac, tylko ze ja sie boje operacji i szukam jakiejs innej metody moze ktos mial podoby problem i moze cos poradzic

Jak masz krwawienia miedzy miesiaczkami, to idz jak najszybciej do lekarza. Gwarantuje nadżerke!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Idź do lekarza, nie kieruj sie radami z forum. Krwawienie międzymiesiączkowe powinno wzbudzić niepokoj u każdej kobiety.
dziewczyny, doinformujcie mnie - czy podczas wizyty w sprawie takich krwawień miedzy miesiączkami ginekolog bada?czy mam być przygotowana na siadanie na fotelu czy odesle mnie z jakąś receptą i każe przyjść gdy przestane krwawic?
Od 4 dni krwawię, krwawienie zaczęło się w 11 dniu cyklu, nie jest obfite, krew jest jasna, bez skrzepów. Nigdy nie brałam tabletek anty, współżyję sporadycznie. Wybieram się w czwartek do ginekologa, to bedzie moja pierwsza wizyta i mam w związku z tym pytanie:
czy mimo krwawienia lekarz będzie mnie badał, bo zastanawiam się jak taka cieknąca mam przejść na fotel jezyk.gif
Czy rozbiera się przy lekarzu czy też jest jakiś parawan?
A co powiecie o tym, że ja mam krwawienia NON STOP- malutkie, cały czas od 12 MIESIĘCY? Co kilka tygodni zatrzymują mi się na 2 dni. A lekarze? Jeden powiedział, że nie wie już co z tym zrobić- szczery przynajmniej. Drugi dał antykoncepcję. Zatrzymało się na 3 dni i znowu wróciło. Trzeci porobił badania i powiedział, że jest wszystko w porządku (a ja krwawię!!!!). Inny stwierdził, że mam widocznie takie predyspozycje... pechowiec.gif Jestem z bardzo dużego miasta, odwiedziłam "najlepszych" ponoć lekarzy. Z kasy się strzepałam. I co ja mam zrobić???
Kiedyś nie miałąm problemów. To jakieś piekło jest. Ponad 370 dni na wkładkach/podpaskach... Endometrium na 4 mm, a krew sie sączy... Boooooże!!!
Nie mam już siły smutas.gif
cóż nie zazdroszcze... a swoim nadal się martwie
Dzisiaj u mnie zdiagnozowano dwa mięsniaki macicy, jeden wielkosci 3cm drugi troche mniejszy.

Od dwoch miesiecy biore tabletki antykoncepcyjne Midiana.

Dzisiaj 14 dzien cyklu, od wczoraj bóle i krwawienia ze skrzepami.........
miałam zaledwie 4 dni bez krwawienia w tym miesiacu.

Juz nie wiem co mam robić...

Dziewczyny, lepiej nie lekceważyc jakichkolwiek zmian w cyklu lub kolorze czy rodzaju krwi menstruacyjnej.
Szkoda tylko ze lekarze też bardzo czesto to lekcewarza... dwa razy mialam usg i żadne nie wykazało zadnych zmian.

Lekarz ginekolog przepisalała mi w grudniu tabletki hormonalne ale mam wygląda na to ze po nich krwawie jeszcze bardziej... Już sie dzis wyplakałam dwie godziny.... pytanie co dalej smutas.gif

Błagam, dziewczyny, podpowiedzcie mi czy przyczyną małego krwawienia może być zapłodnienie?
Sytuacja jest taka: tabletek nie biorę od ponad pół roku. Cykle mam dość długie: 31-34 dni. Ostatnio czekałam na okres jeszcze gdzieś 3-4 dni dłużej. Przypuszczam, że to z powodu wyjazdu w góry. Okres skończył mi się we wtorek. W środę wieczór miałam kontakt seksualny polegający na penetracji tylko palcem. Facet wcześniej się też dotykał, ale "na sucho" - nie miał wytrysku i nie było widocznych śladów płynu preejakulacyjnego. Potem przed dotykaniem mnie ręce chyba (o ile dobrze kojarzymy) umył wodą z mydłem. Chyba smutas.gif Działo się to dzień po okresie. Dzisiaj, w sobotę rano, czyli 2,5 dnia po tym zauważyłam małe krwawienie. Właściwie to nie takie plamienie ale pojedynczy, brązowy strzępek krwi. Czy myślicie że możliwe aby było to oznaką zagnieżdżania się komórki jajowej? Rozważałam jeszcze takie opcje jak krwawienie okołoowulacyjne, choć nie miewałam nigdy takich (no i zakładając, że opóźniony ostatni okres nie wpłynąłby na to, że następny przyszedłby akurat wyjątkowo wcześniej i stąd owulacja kilka dni po pierwszym od razu). Dodam, że 1,5 miesiąca temu wzięłam tabletkę ellaone (coś jak escapelle czy postinor), po której wtedy nie miałam żadnych objawów (testy robione później były negatywne). No ale może to jeszcze taki spóźniony efekt? A moe to jeszcze jakaś "resztka" po okresie, który był dość obfity?? Może nie wszystko jednak wtedy wypłynęło czy coś? Powiedzcie proszę co myślicie, bo zbzikuję zaraz.
mam 22 lata biore antykoncepcje od półtora roku okres mam regularnie zawsze wszystko było ok 3 dni temu zaczęłam plamić jest to ciemno-brązowa wydzielina ostatni raz tak miałam kiedy zaczynałam brać tabletki a teraz pojawiło się to w 12 dniu cyklu tak o znikąd... jakiś innych szczególnych objawów nie zauważyłam nic mnie nie boli nic nie dolega. Czy to normalne?
Odpowiedz na ten temat »