Wykup reklamę w Kafeterii Więcej »

Magazyn dla kobiet Kafeteria jest częścią Portalu o2.pl Więcej »

Odpowiedz na ten temat
Kochani mam pytanie Czy kwiaciarnia to opłacalny biznes??
Chciałbym otworzyć w swoim domu kwiaciarnie .
Kwiaty żywe ,sztuczne ,wieńce .
Kompletnie nie wiem jak się do tego zabrać .
Nie mam doświadczenia.
Bardzo proszę o rady .
tak ostatnio duzo ludzi umiera wience sa w cenie
Halo przypominam się usmiech.gif
kwiaciarnia jest fajnym pomysłem daje satyswakcje ale wlicz że to niejest takiecudo jaksięwydaje mususz mieć pojecie o ekonomi aby sie zajać rachunkami przeliczeniami na start tzreba mieć co zainwestować aby lokal urządzic podstawow rzeczy kupić np wstąrzki i ine bibeloty tzreba umieć to robic mieć o cos czym ściagniesz ludzi i lokalizacje to nie jest takie łatwe. Przekarkuluj czy stac cie na począctek żyć z czegos bo ona niezacznie odrazu zwracać sie a do tego musisz mieć samochud aby mieć czym dostarczyc towar bo wtedy taniej wyjdzi. Do tego wstawanie rana aby pojechać na giełde rozgladniecie sie za nietypowymi rzeczami np fajnymi kartkami na rózne okazje dodatkami ( do tego umiejetnosć zastosowania ich w bukiecie ) najlepiej zacznij prace w jakiejs kwiaciarni zobacz jak to działa jaki system aby mieć chociaż niewielkie doswiadczenie zobaczysz czego niechesz a co i sie przyda czego chcą klijenci jak ich zdobywać gdzie szukać towaów tańszych a dobrej jakosci bo jakość że kwiaty są długo ładne ściaga klijentów widze to po sobie i innym Życze powodzenia
Jezu pomi...ona jakie Ty masz wykształcenie??? Naucz się najpierw poprawnej polszczyzny, zanim zaczniesz dawać \"rady\"...

no co się dziwisz, mamy teraz pokolenie \"dys...\" oczko.gif przykre...

a co do kwiaciarni, to myślę, że ważna jest reklama i szeroki zakres usług - np. przystrajanie kościoła do ślubu (do tego też trzeba mieć talent), kwiaty doniczkowe do biur itp. itd. no i dobra lokalizacja.