Wykup reklamę w Kafeterii Więcej »

Magazyn dla kobiet Kafeteria jest częścią Portalu o2.pl Więcej »

Odpowiedz na ten temat
tzn. boli na samym poczatku, nauczyłam sie układac tak by był to ,,tylko,, większy dyskomfort...ale jednak problem istnieje

poza tym mam sucha pochwe stosujemy żel ky

lekarz ginekolog powiedział mi ze jestem dosyć wąska....czy coś da sie zmienić??
To może ja odpowiem na pytanie.
Tak.

przed wprowadzeniem penisa należy naciągnąc skorke na żołędź
ja tez jestem waska i tez mi to lekarz powiedzial, i rowniez stosuje zel ky. i swietnie mi z nim, naprawde nigdy wczesniej sie tak fajnie nie kochalam
ja bez tego żelu to bym chyba umarłasmutas.gif ale mimo niego to nie czuje sie komfortowo
tylko od Ciebie.Widocznie facet nie potrafi Cie zaspokoić właściwie
Mnie też boli, ale chwila bólu i pół godziny przyjemności, to zapominam o tym usmiech.gif
a duzy ten facet ??
jedyne co moge powiedziec, to to ze na poczatku tez czulam bol, ale tylko przy tzw pierwszym pchnieciu
pytalam sie lekarza dlaczego i powiedzial, ze miesien sie musi naciagnac
i po jakims czasie nie czulam juz tego bolu
to nwet nie bol, tylko taki opor przy tym pierwszym ruchu
pozdrawiam

nareszcie jestem szczęśliwa... kobieta,Londyn,24lata
a moim zdaniem to coś jest nie tak jeśli nie jestes wilgotna..

A może facet ma niesamowicie wielkie przyrodzenie, że każdą by bolało ?
nie wiem ile facet ma w centymetrach bo nie mierzyłam ale to mój pierwszy facet i nie umiem ocenic czy to za duzy

no cóz jak mnie lize to jestem wilgotna, ale szybko potem pochwa jest sucha, moze nie kazda kobieta musi byc taka ,,standardowa,,

no ale ten ból, ja wiem tylko ze jestem wąska
moja też to miała smutas.gif Ale to przyną były rzadkie stosunki + nadwarażliwość na dotyk. Za cholerę rozpieeścić jej się nie da. Wije się śmieje ucieka tyłkiem
zmieniłem kobietę i jest wszystko OK
Za mało gówna cool.gif
Szczerze mówiąc, skoro pytasz o zmiany, najczęściej pomaga zmiana mężczyzny usmiech.gif