Wykup reklamę w Kafeterii Więcej »

Magazyn dla kobiet Kafeteria jest częścią Portalu o2.pl Więcej »

Odpowiedz na ten temat
moj maluszek ma 3 tygodnie i od poczatku co jakis czas wymiotuje po karmieniu...
czasem mu sie poprostu ulewa tzn wycieka niewielka ilośc ale raz na kilka dni poprostu wymiotuje-tzn wylatuje z niego pod cisnieniem duza ilośc mleczka ktore zjadł dodam ze malemu wogole się nie odbija po jedzeniu-czasem tylko w trakcie ssana jak sobie robi przerwe to mu sie odbije
pytalam o to polozna a ona mi caly czas wmawiala że to napewno bylo ulewanie ale ja dobrze wiem ze inaczej mu sie ulewa a inaczej wymiotuje- robi sie czerwony na buzi i widac poprostu ze go pociąga na wymioty i na raz wylatuje duz ilośc pokarmu....
czasami ma tylko taki odruch wymiotny tzn tak go pociągnie ale nic nie wypływa
pytalam lekarza a on mowil ze jesli dzidzius przybiera na wadze to absolutnie nie ma sie czym martwić
latwo powiedziec ale ja nigdy nie widzialam żeby taki maluszek mial wymioty po jedzonku...

strasznie mnie to martwi, nie wiem czym to jest spowodowane...
martwi mnie tez to że wydaje mi sie ze on zwraca calą porcje tego co zjadł bo jest tego naprawde dużo
jak mu sie ulewa to tak troszke wyplynie a te mymioty mnie przerażaja bo chyba nic juz mu w zoladeczku nie zostaje smutas.gif

czy ktoraś z was tez miala taki problem???

moja córka też wymiotowała, jak była taka malutka, mało przybierała na wadze, aż w koncu traciła wagę.
Znalazła sie w szpitalu, okazało się, ze ma skazę białkowaą. Wymioty moga byc spowodowane niedojrzałym ukł.pokarmowym. Idz do pediatry na wszelki wypadek, moze przepisze Ci debridat, mojej małe pomógł.

acha, te wymioty tylko wyglądaja tak, jakby ich było strasznie dużo, wiem, bo moją córke ważyłam przed i po karmieniu (i wymiotach) jak była w szpitalu
Temat: Nadmierne odbijanie

[07.01] 17:29 Ola.P
Wiatm Problem jak dla mnie ogromny Zaczelo sie tak:
MOj synek obecnie ma skonczone 4 miesiac zycia od poczatku przeszdł juz ogromne ulewnia( szlo noskiem i buzia), kolki , ktore zmniejszyly swoje nasilenie a potem z czasem ustaly gdy wprowadzilam debridat i infacol, a teraz problem z kupa od jakiegos miesiaca jest bardzo luzna ale jesttylko jedna na dobe( wiec zgonilam na idace juz chyba zeby) teraz doszly jeszcze nadmierne odbicia mimo ze po kazdym posilku odbijam obowiazkowo!ktore zaklocaja sen Bartusia( synek usypia w pozycji pionowej potem klade go do lozeczka a po 15-20 minutach budzi sie wiec go podnosze i znow mu sie odbija i tak okolo 3 razy zanim zasnie normalnym spokojnym snem )Ogolnie sypia bardzo maloj akies 2 godziny zbierajac wszystko razem w ciagu dnia no i noc spi znosnie pierwszy sen po jedzeniu rytułal sie powtarza a drugie karmienie koolo 3 w nocy wystarcza jedno odbicie. I teraz tak: karmie mojego synka Bebiko 2 obecnie i zageszczam nutritionem ze wzgledu na ulewania lekarz zalecil zmiane mleka na nutramigen ale maly nie chce go za bardzo jesc ( wlasciwie to sie mu nie dziwie tzn pierwszy posilek zjadl przy drugim juz mu sie odwidzialo. Robilam badania na skaze bialkow z krwi wyszlo ze nie jest uczulony na bialko mleka krowiego ( lekarz mowi jendka ze wynik moze byc zafalszowany ze wzgledu na wiek dziecka-badanie nie bedzie wowczas obiektywne) moze byc tez uczulony na inny alergen : laktoze np.
Pytanie co robic?: jak wprowadzic mu ten Neutramigen, czym zageszcza , i kiedy rozszerzyc mu diete -zaczyna 5 miesiac wiec mysle ze czas juz na jakas marcewke chociaz jakis kleik?
a moze ktoras z dziewczyn miala podbne problemy ze swomi dziecmi?

[07.01] 18:55 Wisniowa
witam.. u mnie podibnie.. Mala ma 4,5 miesiaca.. Ulewa ogormnie... wymiotuje... odbijam... trzymam pionowo.. zasypia na boku... czasami tez sie wierci biore na rece a ona lusta na podlogę.. Miala badanie krwi moczu usg brzuszka ... wszystkie wyniki bdb... Chyba po prostu uklad pokarmowy jej dluzej dojrzewa.

pozdrawiam

ps u nas debridat nie pomaga

Czasem człowiek sądzi, że ujrzał już dno głupoty ludzkiej, ale spotyka kogoś, dzięki komu dowiaduje się, że ta studnia jednak nie ma dna. Stephen King
moon a powiedz czy twoje malenstwo wymiotowało za kazdym razem po karmieniu czy np tylko 1 dziennie albo raz na kilka dni???

a nie wymioty!!!
jeżeli kobieta wyrażnie pisze, że dziecko czasem chluśnie (zwymiotuje-wywali treść żołądka pod ciśnieniem), to już nie mówimy o ulewaniu
z tego co wiem, jesli odbywa się to zaraz po jedzeniu i nie jest jeszcze przetrawione to mimo, że chlusta, to się nazywa ulewaniem i jeśli dziekco przybiera prawidłowo to nie ma się czym martwić.
Moja córka przez 2 miesiące tak miała, ale stosowanie profilaktyki ulewania oraz podawanie Debridatu pomogło i po 2 miesiącach się skończyło całkowicie.
Ma się ten zwierzęcy magnetyzm...
Moja tygodniowa córcia wystrzeliła wczoraj treśc zoładka i nie było to ulewanie. dzsiaj też zbierało jej się na wymioty jak dorosłemu ale zareagowalam od razu i w pozycji pionowej jej przeszło. Rzecz dzieje się bezpośreddnio po karmieniu. ( karmię piersią0 Połozna ktora mnie dzis odwiedziła powiedziała że na razie nie nalezy panikować alejak będzie sie to powtarzać to trzeba uderztyc do lekarza . Moja pierworodna chlustała nam przez miesiąc co wieczor przed zasnięciem. Poprostu taki reakcja na ból brzuszka - lepsze to niż ból, płacz i kolka.
tak male dziecko nie kontroluje ile je ssie do kad leci a jak za duzo to "chlusta" mija corka po Debridacie zadlawila mi sie i na oczach ja tracilam, Boze co ja wtedy przezylam wylalam do zlewu, wiec jak podajecie to badzcie ostrozne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
moja mała wymiotowała dosyć często, ale nie za każdym razem, leciał jej wtedy strumień mleka pod cisnieniem z ust, natomiast ulewała po kazdym karmieniu

Witam,
Nie należy lekceważyć tego typu problemów. Może to być chwilowa przypadłość ale może to być jak w przypadku mojego synka niedrożność układu pokarmowego (w naszym przypadku była to całkowita niedrożność 12 - stnicy). Wprawdzie maluszek urodził się wcześniaczkiem co w pewien sposób ma wpływ na rozwój całości organizmu. Natomiast niedorozwój układu pokarmowego zdarza się również u dzieci rodzonych w termine. W naszym przypadku skończyło się operacją w 3 tygodniu życia (mały urodził się w 30 tygodniu ciąży). Szybko dochodził do siebie aż wymioty się powtórzyły i doszła krew w kale - wysoka alergia na białka mleka krowiego. Wcina nutramigen (fuj). Po nutramigenie pojawiły się problemy z kupą, którą cisną w bólach. Teraz jest już lepiej. Mały ma obecnie 2 miesiące (teoretycznie urodziłby się 3 dni temu oczko.gif ) Ładnie przybiera i ogólnie jest ok. Szkoda, że w szpitalu złapaliśmy rota, bo znów zaczął chlustać co nas dosyć wystraszyło. Teraz minęły 2 dni od wirusa, niby objawy ustąpiły ale czasem zbiera mu się jeszcze na wymioty. Cały czas siedzimy w szpitalu, dostaje różne cukierki na brzuszek i tak dochodzimy do siebie. Piszę o tym, żeby w takich przypadkach nie pytać za dużo na forum, bo nikt wam nie pomoże w ten sposób. Należy odwiedzić lekarza i spokojnie opowiedzieć o objawach.
Witam

Moje maleństwo ma 8 tygodni i codziennie rano ma tylko odruch wymiotny, 2 razy przez te 8 tygodni zdarzyło jej sie ulać a tak to spokój, nigdy nie wymiotowała, te odruchy wymiotne trwają ok.30 minut i dziecko zaczyna się dusić, dzisiaj to trwało 2 godziny więc za każdym razem jak to miała stawałam do niej na równe nogi.Czy ktoś wie co to może być???
moj syn tez tak ulewal i to bardzo dlugo
do chyba 5 miesiaca tak bardzo mocno a pozniej jakos do 7-8 juz mniej ale nadal
bylam u lekarza ale maly bardzo dobrze przybieral na wadze wiec lekarz nic z tym nie zrobil tylko powiedzial ze jak bardzo mi to przeszkadza to mam przyjsc i przepisze taki zageszczacz do mleka (teoria lekarza byla taka ze dziecko za lapczywie je i lyka za duzo powietrza)
maly mial tez kolki wiec przeszlismy na mleko bebilon comfort i zaczal mniej ulewac, a jak sie przyzwyczail to znowu to samo...
w kazdym razie syn ma juz 19 miesiecy rozwja sie bardzo dobrze przed
1 urodzinkami juz nie bylo sladu po problemie...
ja nie podawalam zadnych lekow wytrzymalam, przebieralam i mylam...

Bartuś 03-07-2008 godz. 07:50 http://suwaczki.maluchy.pl/li-17551.png http://s2.pierwszezabki.pl/024/024153980.png? 2521 Kocham mojego Pluszaczka Droga jest poza przestrzenią i czasem, jedna jej chwila równa jest wieczności.
skoro dziecko nie skonczylo 6 miesiecy???
przeciez napisala wyraznie, ze maly nie toleruje tego mleka zageszczonego wiec daje bebiko 2 i zageszcza troche.
Mleko 2 od poczatkowego rozni sie przede wszystkim dodatkiem skrobii-czyli to troche jak mleko zageszczone kleikiem
Moja córeczka ma 6 tygodni i mam dokładnie ten sam problem. Po jedzeniu jest pełna powietrza ale nie chce jej się odbić. Czasami nosimy ją przez godzinę i słyszę jak powietrze podchodzi jej do gardła ale nie może odbić. Kładę ją do łóżeczka o ona albo ulewa albo męczy się i wybudza co 5 sekund.
Często też chlusta mlekiekiem i wymiotuje.
Lekarz powiedział że to może być nietolerancja na laktozę lub białkow mleku. Kazał wpropadzić przynajmniej 2 karmienia dziennie mlekiem dla dzieci alergicznych. Dzisiaj kupiłam nutramigen, podałam małej i zero ploblemów. Pięknie odbiła i od razu zasnęła.... chyba po raz pierwszy w życiu.
Od poczatku karmię i piersią i mieszanką (2 razy dziennie Bebilon 1) tak że teraz te 2 karmienia mieszanką zamienię na nowe mleko. Lekarz mówi że powinna być jakaś poprawa. Zobaczymy...
Hannah Maria ur. 19.01.2010
Odpowiedz na ten temat »