Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Alimenty od ojca

Polecane posty

Gość gość

Mój ojciec wyprzedał cały majątek(1,5mlnzł), nie mamy nic poza domem który jest warty ok 750tys. Moja matka nie pracuje a on się o******la, codziennie się kłócą i jest wojna. Ojciec w ogóle ma nas gdzies, ze mną rozmawia tylko wtedy jak chce się chwalić jaki to on jest mądry genialny, jak skończy to idze spać. Od 10 lat ja i moje rodzeństwo siedzimy w domu chyba że jak gdzieś wyjdę za zarobione pieniądze. Bida z nędzą, na nic nie starcza bo ojcec wszystko wyciąga. W domu nie ma warunków do niczego, moje siostry mają depresję ale ja mam 20 lat i chcę stąd uciec. Niestety nie mam za co, studiuję na politechnice a chcę w przyszłym roku zacząć drugi kierunek. Nie będę miał w tym czasie czasu na pracę. Co prawda dałbym radę ale nie będzie mi to starczyło na życie. Sprzedaję obrazy które sam maluje ale raz sie sprzeda a raz nie. Skąd więc mógłbym wziąć pieniądze na utrzymanie? Relacje w rodzinie są toksyczne i uniemożliwiają jakikolwiek rozwój,bo człowiek boi się że znowu przyjdzie komornik albo że wyłączą światło. Jeżeli zostaną zasądzone alimenty, 1000zł to czy mam jeszcze szansę na zdobycie pieniędzy gdzieś indziej? Wiem że to trochę tak jakbym pasożytował ale przez 10 lat słyszałem w domu, nie ma pieniędzy,nie ma prezentów na święta,na urodziny, a ojciec w tym czasie woził się trzecim samochodem za 100tys po Polsce kupując kurtki z przeceny za 800zł... mając na głowie 300tys kredytu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Chętnie skopię kogoś mentalnie
Do roboty! A nie drugi fakultet. Już po pierwszym magisterium nie znajdziesz roboty, a co dopiero po dwóch?? Murarza nie moge znaleźć!!! Magistry w od/byt czochrane jeich mać!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach