Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Bardzo żałuję że włożyłam pieniądze w remont domu rodzinnego pomagałam mamie

Polecane posty

Gość gość

Chciałam Wam się wyżalić, poszukać bratniej duszy. Mam 25 lat pracuję w Anglii od 6 lat. Nie poszłam na studia, przyjechałam tu zaraz po napisaniu matry. Mieszkałam z mamą i dwa lata młodszą siostrą w domu, nigdy nam się nie przelewało. Od zawsze mama faworyzowała młodszą siostrę, ale to nie o tym chciałam pisać... Kiedy zaczęłam zarabiać byłam w niebie. Nie było jeszcze wielkiego boomu na emigrację i z łatwościa pracę dostałam. Wynajmowałam mały pokoik, w brzydkim mieszkaniu gdzie były same Polki. Pierwsza tygodniówka to był szok:) Tyyyyle kasy. Oczywiście zaczęłam bardzo pomagać mamie i siostrze. Po roku mama wymieniła okna w całym domu. Następnego roku zrobiłyśmy ogrzewanie gazowe. Kupiłam super płaski telewizor i nową rogówkę na święta. Oczywiście mama dziękowała, cieszyła się, siostra też... Ale czasem było to dla nich normalne. Że wyślę kase na prawo jazdy dla siostry (sama nie miałam prawka). Na dzień matki mama chciała zmywarkę ... Koleżanki z mieszkanka wyprowadzały się, przychodziły nowe na chwilę...Każd pomieszkał pół roku, i wyprowadzał się- do lepszej dzielnicy, lepszego mieszkania.Tylko ja byłam stałą lokatorką tej norki:( W końcu po 4 latach (!) wynajęłam ładny pokój- z tarasem, własną łazienką, blisko metra. Chciałam też zacząć oszczędzać i od tego czasu mam wrażenie, że oddaliłam się z mamą i siostrą... Dlaczego zakładam temat? Bo mama i siostra były u mnie tydzień temu. Zaprosiłam je na kilka dni...A efekt był taki, że nie widziałam ich wogóle. Jechały sobie do sklepu, do galerii, na targi. Jak czekałam z obiadem to rzucały, że już jadły...:( Siostra marudziła, że nie mam kolegów, a ona chce na dyskoteke. Traktowały mój pokoik jak sypialnię. Później