Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

bede zarabiać 1500

Polecane posty

Gość gość

jestem po studiach. :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
jeszcze napisz po jakich studiach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
po jakim kierunku i na jakiej uczelni?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
bede zarabiac 2000 bo jestem po studiach :) a po studiach to osoba wyzsza niz te pętaki z liceum czy technikum :))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
moja znajoma zarabiała jako przedszkolanka najpierw 1600 a po roku już ma 1900 tyle się ma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
bibliotekoznawstwo UW

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
gość dziś to wszystko OK, zarobki adekwatne do wyksztalcenia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Z******te pieniadze. Ja fizycznie w upal z*********m za 1680 brutto:-) . Jabym was na Kuroniuwke wyslsal nieroby francowae:-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
dobra, tak na prawdę skonczylam etnologię, ale to w sumie równie c*****o. :( chyba lepiej byloby nic nie konczyc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
pokończyły baby jakieś psychologie socjologie i inne śmieciowe marketingu i chcą zarabiać kokosy. Trzeba było iść skończyć informatykę na dobrej uczelni a byś miała nie 1500 ale 8000

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
mysle o tym zeby skonczyc prawo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość