Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

BEZ PRAWA JAZDY , JAK BEZ RĘKI

Polecane posty

Gość gość

studiuję, chciałabym pracować, ale bez dyspozycyjności, która jest zdeterminowana właśnie posiadaniem prawa jazdy no i samochodu ... to nie ma możliwości , żeby znaleźć jakieś zajęcie, bo albo trzeba 10 km chodzić pieszo od przystanku, albo np w knajpach pracuje się do późnych godzin wieczornych. też macie taki problem , czy ja sobie tylko uroiłam coś , wbiłam głowę i nie mogę znaleźć tej pracy bo stwarzam sztuczne problemy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Ja też sobie nie wyobrażam życia bez prawa jazdy, ale żyję! I tak jak napisała założycielka wątku nie jest to komfortowe życie. Na ogół pan mąż wozi mnie i nie mam poczucia krzywdy. Natomiast nutka smutku przychodzi, gdy muszę dotrzeć do większego miasta a potem np. do lekarza czy do laboratorium. Większa zaś żałość mnie dopada, że taka ze mnie gapa. Na początku nikt mnie nie zmotywował. Potem nie czułam potrzeby. Później zdrowie nie pozwalało. I zrezygnowałam. Teraz wydaje mi się, że nie podołam. Wydawało mi się, że największą trudność sprawi mi panowanie nad autem, koordynacja i ciągła niepewność czy dobrze jadę. Jednak teraz to martwię się tez o to czy opanowałabym przepisy- teorię? Więc na razie mam tylko... żal.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość JT83
Bo Polska to z****** kraj układów gdzie uzyskanie prawa jazdy kategorii B równa się kursowi pilota wahadłowca

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach