Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

chce kupic tani tablet do robienia notratek oplaca sie

Polecane posty

Gość gość

Jestem studentką, zależy mi na czymś tanim-myślę do 400zł. Nie zamierzam na tym oglądać filmów ani grać w gry, internet to może od czasu do czasu, ale też nie. Głównie chcę robić w nim notatki na studiach, bo nie nadążam z pisaniem, a codzienne noszenie ciężkiego laptopa jest uciążliwe. Jednak jestem w tej kwestii kompletnym laikiem. Widziałam,że ludzie tak piszą (dokupuję klawiaturę ekranową). i teraz mam kilka pytań , czy do każdego tableta można podłączyć pendriva? (to podstawa bo to dokumenty , które utworzę, chcę wydrukować), czy w każdym tablecie jest jakiś edytor tekstu, który będzie kompatybilny w ten sposób,że po podłączeniu pendriva do komputera bez problemu to wydrukuję? I jeszcze jedno-czas pracy tableta-zamierzam tylko pisać, raczej bez użycia internetu- chciałabym by "chodził" 6h , realne za tę cenę? Może ktoś poradzi?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Niestety, ale mówiąc tani, dobry tablet, zazwyczaj mówi się o dwóch różnych . Nie jestem żadnym psychofanem apple'a. Twierdze nawet, że lepsze smartfony ma samsung czy htc. No, ale jeśli chodzi o tablety, to akurat iPad nie ma sobie równych moim zdaniem. Swoją drogą warto pamiętać, że wiele odpowiedzi w takich wątkach, to "komentarze sponsorowane". Dlatego, zanim się coś kupi, warto sprawdzić opinie na www.cosiepsuje.com . Tam piszą tylko o wadach danych produktów, więc na sponsorowanie czegokolwiek nie ma miejsca.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość