Odpowiedz na ten temat

Ciagle uporczywe wzdęcia ,gazy i odbijanie-co to moze byc

  • hhj 2009.11.09 [16:49]
    od jakieos czasu mam takie dolegliwosci. Odbija mi sie po jedzeniu -psutym powietrzem. mam ciagle gazy . jestem słaba.
  • zaburzenia trawienia 2009.11.09 [17:11]
    zapewne. przyczyny mogą być różne. radzę iść do gastrologa.
  • więcej pij 2009.11.09 [17:20]
    To ci przejdzie, ze dwie setki na trawienie i jeszcze jedna po jedzeniu.

  • hg 2009.11.09 [17:26]
    burczy mi tez w jelitach.

    ostatnio bralam 3 antybiotyki naraz a potem metronidazol i objawy minely ale teraz znow wracają. mam duso stersowych sytuacji i stresową prace -jestem nerwowa czy moze to miec jakis wplyw??
  • wątroba wątroba 2009.11.09 [17:33]
    Antybiotyk zabija bakterie które powodują powstawanie amoniaku w jelitach i jest chwilowa poprawa do czasu kiedy flora się nie odbuduje.

    próby wątrobowe ALAT, ASPAT , i testy anty HBV , HCV.

  • hhj 2009.11.09 [17:37]
    ale wiecie co jak bralam tenmetronidazol to te objawy minely. ale teraz znów wracają. czuej wstret do jedzenia. brak aptetytu. mOze jednak te nerwy tez tak dzialająsmutas.gif a moze pic jakies jogurty? Actimel mozE?
  • PannaMigootka 2009.11.09 [17:38]
    Antybiotyki i metronidazol brałaś po stwierdzeniu Helicobater pylori?
    ...jak chiński znak równowagi, trochę głupoty, tyle samo odwagi...
  • hhj 2009.11.09 [17:39]
    co t a sa te hbv i hcv?
  • hhj 2009.11.09 [17:41]
    to bylo tak. najpier bralam antybiotyk Renicin na oskrzela-tzn takie cos ala grypa. potem Klimicin na zęba ale on nie pomógł bo mialam zaplenie okostnej i lekarz dal mI augumentin wraz z metronidazolem.takze nic z helikobakter zwiaznego
  • kinder niespodzianka 2009.11.09 [17:41]
    Wiusowe zapalenie wątroby typu B i C.
    Z C w polsce jest prawie 800tys ludzi z czego swiadomych 30tys.
    Powiodzenia.

  • hhj 2009.11.09 [17:44]
    a jak bede miec skierowanie na te aspat alat hbv i hcv to bede musiala placic? bo one sa drogie. w sumie 610 zl mi wyszlo prywatnie. kurcze mówie wam czuje sie zle. ciagle mi cos burczy w brzuchu i tak dziwnie sie czuje.a mialam juz raz w zyciu gastroskopie i wiecej sie nie zgodze
  • kinder niespodzianka 2009.11.09 [17:45]
    Ze skierowaniem bezplatne.
  • hhj 2009.11.09 [17:45]
    ale moge miec to zapalenie wątroby nawet jesli sie szczepilam?? na wzw?
  • Kinder niespodzianka 2009.11.09 [17:48]
    na HCV nie ma szczepionki smiech.gif
    I masz babo placek. Jest tylko na HBV
    Niespodzianka smiech.gif

    A mozna sie zarazic.....u fryzjera albo kosmetyczki - tak na pocieszenie.
    lapka.gif
  • hhj 2009.11.09 [17:50]
    nie hcodze do fryzjera ani do kosmetyczki. a powiedzcie jak mozna leczyc sie lnem na takie dolegliwosci bo slyszalam ze tez jest dobry. tzreba go pic? zaparzyc??
  • Kinder niespodzianka 2009.11.09 [17:50]
    Dieta niskobiałkowa wysokoweglowodanowa.
    Wynalazki wsadz sobie w 4 litery.

  • hhj 2009.11.09 [17:51]
    mysle ze na te jelita to nerwy i praca tez bardzo wplywa.
  • PannaMigootka 2009.11.09 [17:51]
    Siemie lniane się albo gotuje i pije /ten w ziarenkach/ a mielony zalewa się gorącą wodą i też pije.
    ...jak chiński znak równowagi, trochę głupoty, tyle samo odwagi...
  • PannaMigootka 2009.11.09 [17:52]
    Jednak to tylko środek wspomagający. Brałaś espumisan, esputicon? Może to choć chwilowo zniosłoby Twoje dolegliwości.
    ...jak chiński znak równowagi, trochę głupoty, tyle samo odwagi...
  • hhj 2009.11.09 [20:03]
    niestety nie działają.
  • Kinder niespodzianka 2009.11.09 [20:20]
    Zrob badania.

Odpowiedz na ten temat