Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Zaloguj się, aby obserwować  
Gość Anielka2323

Czy któraś z Was nosi perukę?

Polecane posty

Gość Anielka2323

Jak się z tym czujecie? Ile kosztowała? Czy wygląda naturalnie? Jaka była reakcja społeczeństwa? Ja chyba będę zmuszona kupić uzupełnienie (łysienie). Jestem zielona w temacie, nie wiem, gdzie zamówić, żeby nie zostać oszukaną, nie wiem jakie... ponoć dobre są te sprowadzane ze stanów... dziewczyny, które mają doświadczenie w temacie, wypowiedzcie się :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Anielka2323
podnoszę :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość jaq
moja mama nosila po tym, jak po chemii jej włosy wyadły. peruki z naturalnych włosów są drogie. koszt to ok. 2-3 tys. a czasami i więcej. peruki nie widać, ale trzeba iśc do specjlanego sklepu i tam dobrać peruke, a nie kupować na allegro. moja mama nosiła ją przez ok. 1 rok i nikt sie nie zorientowal. A nie miala peruki z naturalnych wloslow a z syntetycznych. No ale jest dyskonfort. Wkurzało ją to strasznie. Zle sie z tym czuła.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość jaq
oczywiście bedziesz miala schizy że widać. wiele kobiet po chemii nosi peruki ale naprawde u malo której to widać. Ale musi byc naprawdę dobrze dobrana. Mojej koleżanki mama też nosisla i też myslała że widać. Oczywiście nikt nigdy sie nie zorientowal. Poza tym jeżeli masz swoje wlposy, to nie wiem czy nie bedą Ci przeszkadzały pod peruką. Moga powodować że będzie Ci sie zsuwać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość lesia254
Nosiłam perukę przez rok byłam po chemii .Przepisał mi lekarz po szpitalu. ale są sklepy przy szpitalach onkologicznych.Peruki wcale nie różnią się od włosów Trzeba sobie dobrać i wcale nie są drogie od 300--zł.Jeżeli przepisze lekarz masz dofinansowanie.

Udostępnij ten post