Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość koronka77

DO KONSULTANTEK ORIFLAME I AVONU! POMOCY!

Polecane posty

Gość koronka77

KUPIŁAM PUDER Z ORIFLAME ALE MI NIE ODPOWIADA.uZYŁM GO DOSŁOWNIE 2 RAZY ALE GĄBECZKA JEST BRĄZOWA. CZY MOGE ODDAC KOSMETYK LUB ZAMIENIĆ GO NA INNY BO W PRZECIEŻ W KATALOGACH JEST INFORMACJA O 100% SATYSFAKCJI CZYLI ZE MOŻNA ODDDAC KOSMRTYK DO 3 MIESIĘCY JESLI NIE JESTEŚMUY ZADOWOLONE

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość BlyskotkiOla
Można oddac do 21 dni od dnia zakupu, zużycie nie może być większe niż 30%. Także zgłoś się do swojej konsultantki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ten sam problemmmmm
a czy to bedzie dla niej jakis problem?? w koncu to moja kolezanka?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość karmazynek
co z tego ze kolezanka. interes to interes

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ty możesz zwrócić kosmetyk do 10 DNI, 21 dni to ma na to Twoja konsultantka od DATY ZŁOŻENIA ZAMÓWIENIA, a nie od dnia, kiedy otrzymałaś kosmetyk. dlatego Ty masz 10 dni, a ona 21. koleżanka nie ponosi żadnych kosztów, jeżeli w Waszym mieście jest jakaś placówka Oriflame, po prostu zostawia tam kosmetyk z formularzem zwrotu i w ciągu 14 dni będzie miała skorygowaną fakturę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ksennoffaryna
u mnie od zamowienia mineło miesiac wiec jak to jest? kosmetyk dostałam wczoraj i mam uczulenie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×