Odpowiedz na ten temat

Dr.Szczyt Warszawa wrazenie opinie

  • pytamamamamama 2007.12.06 [14:27]
    Ponoc jeden z lepszych
  • Stenkkka 2007.12.08 [23:26]
    Uwazam, że doktor to jeden z lepszych specjalistów w Polsce jak nie najlepszy. Wiecie, zawsze znajdzie sie ktoś komu coś nie będzie pasowało, bo On na kogos nie tak spojrzał, albo za mało był usłużny. Znam taki przypadek - 20 letnią dziewczynę przyprowadził do doktora jej narzeczony, pan w wieku 45 lat. Pan był dziewczyną zachwycony do tego stopnia, że woził ją na zachód, żeby pracowałą jako tancerka w nocnym lokalu. Wykorzystywał głupotę dziewczyny, pokazując duże zainteresowanie jej ciałem. Po kilku zabiegach u Doktora, obsmarowali go, podając za przyczynę brak profesjonalizmu. A prawda była taka, że Doktor miał dosyć wysłuchiwania na temat pięknego ciała dziewczyny, bo widział o co chodzi Panu.
  • Marie De Mar 2007.12.20 [03:17]
    Nie bardzo rozumiem o co chodzi.
    Mam jutro konsultacje u doktora. Daj cos wiecej!
  • kronos 2008.01.08 [05:45]
    To nie jest klinika Szczyta ! o co chodzi z tym serwisem twojeciało
  • Kurcze sama 2009.04.30 [00:20]
    chcialabym sie czegos dowiedziec bo jestem umowiona u niego na wizyte
  • asadsfgfhhg 2009.06.13 [12:58]
    na konsultacji robi bardzo dobre wrazenie
  • Dorotella 2009.07.01 [20:02]
    Witam wszystkie fanki wielkich bimbałków!!
    Planuje operacjie powiekszania piersi w klinice dr. Szczyta ... czy któras z was coś o nim wie lub miała tam operacjię , i czy to prawda że oczekiwanie jest potwornie długie???
    pozdrawiam was dziewczynki usmiech.gif gorąco usmiech.gif

    Ps do "KURCZE SAMA" plis napisz co po wizycie jaki wrażenia ja na dniach mam zamiar sie umówic an wizytę u niego .

  • Dorotella 2009.07.01 [20:04]
    och terz doczytałam ASADSFGFHHG i jak było na konsultacji?? czy oprucz wrażena myślisz że to dobry wybór??
  • Kurcze sama.. 2009.08.20 [16:35]
    Do Dorotella

    Jestem juz po konsultacji u dr Szczyta. Jest BARDZO mily, moze troche za malo wyjasnia co i jak. Konsultacja kosztuje 300 zl a przed operacja masz druga za darmo. Na operacje czeka sie ok. roku, ale zeby w ogole mowa byla o ustaleniu terminu operacji musisz wplacic zaliczke w wysokosci 1000 zl. Umowilam sie u niego na nos..
  • megucz 2009.09.06 [16:33]
    Dorotella
    hej czy może wiesz, czy dr szczyt jest skłonny podpisac umowę co do operacji. Ja też jesetm po konsultacji dotyczyała nosa, ale nie zapytałam o to.

  • The Art 2009.09.06 [17:56]
    O jakiej umowie mowisz?
  • megucz 2009.09.06 [21:43]
    the art
    chodzi mi o umowę , co do operacji, zawieraną między lekarzem a pacjentem, gdzie określa się koszty, ewentualne zobowiązanie lekarza, co do poprawek w razie błędu w sztuce lekarskiej itd.

  • The Art 2009.09.06 [21:47]
    Masz zupelna racje, mnie to tez do glowy nie przyszlo. Zapytam o to na wizycie, ktora bedzie przed zabiegiem. Kiedy masz operacje?

  • megucz 2009.09.06 [21:56]
    the art
    nie mam jeszcze terminu, to trudna decyzja. Gdy sie zdecyduję, chcę wiedzieć przed zaliczką, czy taką umowę podpisuje lekarz.
    Jaki zabieg będzie mieć?
  • megucz 2009.09.06 [22:06]
    kurcze sama
    hej , czy masz wyznaczony już termin?

  • megucz 2009.09.06 [22:39]
    the art
    Co do lekarza już się zdecydowałam, chyba byłby to Szczyt. Nie zdecydowałam się jeszcze sama, mam wątpliwości, czy robić Boję się , że moze być coś nie tak i zastanwiam się nad tym co powiedzą moi znajomi.

  • megucz 2009.09.06 [22:46]
    the art
    co do forum, to mam problemy żeby się tam zarejestrować? Czy sa tam zdjęcia pacjentów od dr Szczyta? Jeśli masz możliwośc sciągnięcia kilka fotek, to ja chętnie bym podała maila, żebyś mi przesłałą. Chcę żeby mój nos był naturalny, nie jakoś zbytnio zadraty, żeby był prosty i trochę zwężony. Nie chce nosa typu lalka barby.
  • megucz 2009.09.06 [23:17]
    hej jestem wdzięczna za informacje. Ja też oprocz garba mam nos opadniety i bedzie coś nadbudowywane. Mój nos wygląda nieciekawie, też pewnych osob nie rozumiem , bo ja na ich miejscu nie robiłabym nic.
    Dobrze porozmawiac z osobą, która ma podobny problem, nie jest się samym.
  • The Art 2009.09.06 [23:30]
    Zapomnialam dodac, ze nos z wiekiem opada troche (o czym pewnie wiesz) to wyobraz sobie kogos kto ten nos ma juz troche opadniety. Boze, strach myslec smiech.gifsmiech.gifsmiech.gif

    Tez sie ciesze, ze jest z kim pogadac usmiech.gif
  • Akatka 2009.09.29 [00:16]
    Czy ktos moglby mi napisac czy na pierwsza konsultacje u dr Szczyta trzeba robic jakies badania? Na str sa podane badania, ale nie wiem czy dotycza one wszystkich zabiegow. Z gory dziekuje za odpowiedz!

  • m_onisia 2009.10.11 [19:37]
    A ja bym się chciała dowiedzieć czy dr robi jakieś zdjęcia podczas wizyty i jakąś komputerowa symulację tego jak może wyglądać nos po operacji?
    Przyznam, że na pewno bardzo by mi to pomogło w podjęciu decyzji.
    I jeszcze jedno pytanie - jak długo czeka się na pierwszą konsultację?

  • Dr Szczyt... 2009.10.11 [22:25]
    nie robi zdjec i symulacji na pierwszej wizycie - przynajmniej mnie nie zrobil. Z jednej strony szkoda bo mnie tez bardzo by to pomoglo z drugiej niektorzy lekarze nie robia bo czasami symulacja bardzo odbiega od rzeczywistosci i pewnie nie chca dodatkowych problemow...
    Jesli sie nie myle to na konsultacje czeka sie chyba z dwa miesiaceusmiech.gif
  • młamła 2009.10.13 [11:53]
    ja mam zabieg juz na początku grudnia, jak będzie po to dam Wam znac usmiech.gif
  • A co sobie... 2009.10.13 [14:47]
    robisz u Szczyta?? Bo ja nosek - znaczy sie jak na razie to nochaloczko.gif
    Daj koniecznie znac jak bedziesz po. Trzymam kciukikwiatek.gif
  • młamła 2009.12.14 [23:22]
    już jestem po. ja robiłam piersi (jestem strasznie zadowolona), tego smego dnia robil tez kobiecie lifting i dwóm innym właśnie noski. Kobietki były takze zdowolone. Poza tym w klinice super atmosfera, przemiły personal, super opieka. co do lekarza - według mnie - pełen profesjonalizm. Polecam i zyczę powodzenia!!!
  • młamła 2009.12.14 [23:24]
    no i dziękuję za kciuki usmiech.gif
  • cameria 2010.01.02 [10:37]
    Hej , ja zastanawiam się u kogo zrobic nosek- u Szczyta czy u Skupina ... czy pytał ktoś na konsultacji ile dr może zmniejszyć nosek z profilu ??? 0,5 cm to realne???
  • ulas 2010.01.14 [23:30]
    Mam termin na plastyke brzucha u Dr Szczyta - 17.02.2010, który chętnie
    zamienię na inny (najchetniej kwiecień bądź maj). Z informacji z sekreteriatu kliniki wiem że jest to możliwe w przypadku każdej operacji o podobnej długości - ok 3 godz, a więc piersi, brzuch, odsysanie.
  • Gagatka22 2010.01.18 [14:35]

  • Chętna na zamianę 2010.01.18 [14:37]
    Hej, ja jutro idę na konsultację do dr Sczyta. Chcę sobie powiększyć biust i zależy mi na czasie, więc jesli była by taka mozliwość to chetnie bym się zamieniła na termin lutowy jesli jest jeszcze aktualny.
  • zapytajka1234 2010.01.18 [21:55]
    ile trzeba czekać na operacje? bo zależy mi na pięknym biuście już na wakacje i się zastanawiam czy jest możliwe wykonanie operacji jak najszybciej.. proszę jeśli któraś orientuje się jak u nich z wolnymi terminami to dajcie znać usmiech.gif

Odpowiedz na ten temat

Pokaż więcej