Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Katineczka18

Dziennikarstwo-kierunek przyszłości czy totalny niewypał?

Polecane posty

HEJKA! Chciałabym studiować dziennikarstwo ale nie wiem czy jest to opłacalne i czy znajdę po tym kierunku pracę. Drodzy studenci i Ci co już ten kierunek skończyli wypowiedzcie się bo przed mną trudny wybór studiów ;( Liczę na Waszą pomoc ;) Dzięki!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Bogdan Bankowy
dziennikarzem możesz być niezależnie od tego jakie studia skończysz, szkoda więc iść na ten kierunek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tak myślisz? A jak wogóle się wkręcić do tej pracy? Słyszałam, że bardzo trudno bo wszystkie stanowiska są zajęte

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość studentka 9
Ja studiuję dziennikarstwo. Jeśli masz ochotę na 5 lat zabawy i wolego czasu - polecam gorąco. Tylko, że aby potem pracować w zawodzie, sama musisz się zainteresować. Praktyki, staże, doświadczenie! Inaczej będziesz bezrobotnym magistrem dziennikarstwa i komunikacji społecznej. Powodzenia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Odpowiem w ten sposób: jak czytam dzisiejsze dzieła \"miszczów reportażu\" i porównuję je z tym co pisano całkiem niedawno, bo za okrutnej komuny, to mogę tylko obecnym \"miszczom\' poradzić, żeby zajęli się szambonurkowaniem. A może Ty chcesz zmienić ten stan rzeczy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach