Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość malinnowa

Dziewczyny, jak to jest? Facet bez studiów.

Polecane posty

Gość malinnowa

Czy Waszym zdanie facet powinien mieć wykształcenie wyższe? Pytam, bo ja studiuję, mój chłopak nie i czasami w towarzystwie, zwłaszcza rodziny i znajomych jest mi głupio i nie powiem, trochę wstyd, że mój nie chce iść na studia. Ma 24 lata i pracuje od skończenia liceum. Rzucił trzy szkoły wyższe, bo za każdym razem uważał, że szkoda mu czasu i pieniędzy. Jest inteligentny, ma pasje i lubi się uczyć, no i dobrze zarabia, sam się utrzymuje. Spokojnie mógłby studiować zaocznie, jednak on w weekendy woli odpocząć i oddać się pasjom – pisaniu i komponowaniu. Jak go przekonać, że studia jednak mieć warto? Co o tym sądzicie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Śmieszna jesteś. Wstyd to ci mogłoby być np. za jego niestosowne czy prostackie zachowanie, a nie za brak studiów, na które nie każdy musi iść, a które dziś każdy głupi może skończyć. Niektórym studia nie są w ogóle potrzebne do wykonywanej pracy, do robienia tego co lubią, więc po co mają na nie iść? Po to tylko żeby mieć papierek? Bo przecież inteligencja, ogłada ani ogólna wiedza o świecie mu się od studiów nie zmienią.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
też bym wolała oddać się pasjom w weekendy niż studiować zaocznie kierunek, który na nic mi się w życiu nie przyda :O

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Daniel 24
Te studia może mieć a nie musi lepiej w tych czasach mieć dobry fach bo co z tego że masz dobrą szkołę jak czasami nie masz dobrej pracy po niej a ty nie patrz na ludzi rodzinę i kto co myśli

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość