Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Egzamin warunkowy i co teraz?

Polecane posty

Gość gość

Jestem studentką drugiego roku. Na pierwszym roku miałam realizowany jeden przedmiot przez dwa semestry. Przedmiot kończył się egzaminem w sesji letniej. Chodziłam na wszystkie wykłady i ćwiczenia oraz systematycznie przygotowywywałam się do egzaminów i zaliczeń. Ogólnie pierwszy rok udało mi się pozdawać bez problemów poza wspomnianym przedmiotem. Już w ciągu trwania semestru ten wykładowca rzucał na mnie dziwne spojrzenia na wykładach. Czasem komentował mój wygląd w stylu, że "ooo... Ładny ma Pani płaszczyk, ładnie pomalowane paznokcie itp." Na ćwiczeniach w grupach zauważyłam, że często stawał obok mojej ławki i się na mnie patrzył. Nawet ludzie z grupy zwrocili na to uwagę. Przyszedł czerwiec i egzamin. Facet dał 7 zadań, ja odpowiedziałam wyczerpująco na 5. Inni ludzie z grupy na 2-4 zadania. Nie zdałam! Ponad 90% roku nie zdało, żeby było ciekawiej jedna dziewczyna napisała ledwo 2 zadania i zdała. W sierpniu odbyła się pierwszy poprawka, facet dał 6 zadań plus jedno do dowolnego wyboru. Napisałam to dodatkowe i 5 zadań z tych co podał, jednego nie zdążyłam. Inne osoby z roku napisały po 3-4 zadania. Znowu nie zdałam. We wrześniu odbyła się druga poprawka, na ktorej zostało około 40 osób.. Było 6 zadań i napisałam na 5 wyczerpująco, a to 6 trochę rozwinęłam bo nie starczyło mi czasu. Inne osoby napisały tak po 3-4 zadania. Przepuścił wszystkich! Tylko nie mnie. mam warunek pod koniec października. Nie rozumiem dlaczego. Przygotowywałam się z notatek z wykładów z jego slajdów i zagadnień, które nam podał, a także z wskazanych przez niego książek więc nie było to lanie wody. Dzisiaj rano miałam egzamin warunkowy. Czekałam przed salą i przyszedł on. Weszliśmy do sali. Kazał mi usiąść, dał mi kartkę, kazał mi s