Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

brzydkie kobiety jaki jest sens Waszego zycia ?

Polecane posty

Gość gość

z czego czerpiecie radosc ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
A od kiedy to czy ktoś jest brzydki odbiera mu sens życia ? bezsens :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
spytaj tych gwiazdek filmowych, które nażarły się tabletek i kipnęły :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gościówkaInni
Z czytania książek, z oglądania filmów, z podróżowania, spotkań z przyjaciółmi i z imprez. Rozwijam się, studiuję, nie przejmuje się niczym. Miałam nawet kiedyś faceta, a teraz jak mam ochotę na coś więcej, to wielu jest facetów, którym jest wszystko jedno na imprezie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
oczywiście że tylko z kafe :classic_cool:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Z mycia gaci la męża z szorowania garów z robienia lodów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Do 18:44 a jakie masz plany na przyszłość

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Plany na przyszłość? Mam pracę, mieszkanie, przyjaciół. Nie planuję żadnych zmian, poza zmianą samochodu na nowszy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Jem, śpię i oglądam filmy ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
A od kiedy uroda to sens życia? Może dla takiej modelki czy innej osoby pracującej " twarzą" owszem, ale zwykłych ludzi?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
No i lubię oglądać filmy dokumentalne :) o tmatyce kryminalnej najczęściej

Udostępnij ten post