Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Chcę otworzyć firmę ale nie wiem w jakiej branży

Polecane posty

Gość gość

Wiem jedno - nie chcę pracować na etacie. To nie dla mnie. Ale to wszystko nie jest proste - nie wiem, czym miałaby się zajmować moja firma... Zależy mi na tym, żeby to było maksymalnie pożyteczne (w moim prywatnym rozumieniu - a mam je dość specyficzne - dla mnie np. firma produkująca obuwie nie jest do końca spełnieniem marzeń, podobnie jak w sektorze IT). Aktualnie studiuję filozofię, za rok będę zaczynać magisterkę (ale co do magisterki, rozważam także wyjazd na zagraniczną uczelnię). Moje pytanie brzmi - gdzie mam szukać inspiracji? Nie piszcie proszę, że mam patrzeć na to wyłącznie pod kątem "opłacalności" i śledzić rynek, poszukując niszy - bo moim podstawowym celem nie jest zarabiać kupę pieniędzy, tylko stworzyć coś z pasji i dążyć w tym do perfekcji, mogąc zaoferować ludziom coś naprawdę dobrego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
nie filozuj tylko zapieprzaj na etat na produkcję

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
a pracujesz w ogole?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Tak, pracuję od 17 roku życia. Teraz jako promotorka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
wez cos we franczyznę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
inaccessible, to dosyć logiczne, że nie otwierasz firmy, skoro nie masz pomysłu... Nie zgadzam się z takim podejściem, jest zbyt ubogie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość