Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Zaloguj się, aby obserwować  
Medyczna94

Czemu nie mogę znaleźć miłości?

Polecane posty

Studiuję medycynę, niebawem skończę 22 lata. Mam wielkiego pecha do mężczyzn. Pakuję się ciągle w toskyczne związki...Mój pierwszy chłopak stosował w stosunku do mnie przez ponad pół roku stalking w najróżniejszych formach, nie mógł pogodzić się z zakończeniem naszego związku,który został zabity przez odległość i dużą różnicę wieku.Mój ostatni chłopak, którego kocham ponad życie zostawił mnie miesiąc temu, gdyż nie mógł znieść mojej choroby( cierpię na depresję, leczę się u psychiatry, byłam raz hospitalizowana z powodu próby samobójczej). Zostawił mnie zaraz po wyjściu ze szpitala, stwierdził, że przynoszę mu wstyd...Wszystko dla Niego mogłam zrobić, gdyby mnie poprosił wyjęłabym mu serce z piersi, kolacja, obiadek, sexi bielizna...Dla Niego chciałam się wyleczyć, ale nie czułam żadnego wsparcia z jego strony....Studiuję medycynę, mam bardzo mało czasu dla siebie, mimo to jestem kobietą bardzo zadbaną - wysportowana, szczupła sylwetka, zawsze ładnie ubrana, delikatny makijaż, mężczyźni zachwycają się mną, wiem, bo bardzo często mówią mi o tym. Lubią ze mną rozmawiać. Niejednokrotnie podkreślają ze zdziwieniem, że różnię się od stereotypowych kobiet, że mam charakter, zainteresowania, pasje, że jestem oczytana, utalentowana etc.etc. Czemu więc....czy to kwestia mojego c*******o charakteru, czy po prostu....mężczyźni nie chcą pięknych, inteligentnych kobiet, bo boją się, że ktoś może ich przewyższyć? Zawsze dbam o wszystkich tylko nie o siebie. Czemu, czemu nikt mnie nie kocha....Znowu pustka, bezsens i samotność. Tak ciężko wracać do pustego domu, ze świadomością że nikt na mnie nie czeka...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony