Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Czy Michael Jackson był pedofilem

Polecane posty

Gość gość

Jak myslicie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Nie Neptyk, nie był pedofilem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Roman Polański, Mariusz Trynkiewicz - to są pedofile.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość neuro
Nie jestem śledczym, prawnikiem, ani jego znajomym, więc opieram się tylko na tym, że płacił rodzicom dzieci, wielkie pieniądze, aby wycofywali pozwy. Dodając do tego, jego dziwaczne i specyficzne jak na dorosłego mężczyznę, lubowanie się w kontaktach z dziećmi i obnoszenie się z tą sympatią/miłością do dzieci, można poważnie przypuszczać, że coś na rzeczy było. Zakładam, że był pedofilem. Pytanie, czy brutalnym gwałcicielem, czy tylko dobrym wujciem, który głaska po kroczu? Pewnie gdzieś pośrodku. Po śmierci, próbowano z niego zrobić, wręcz świętego, ofiarę mediów. Owszem, miał niedobre dzieciństwo. Ale, nie on jeden. Mnóstwo ludzi miało fatalne dzieciństwo i także gufnianą dorosłość, bez kasy. Moim zdaniem on się skończył artystycznie już przed płytą Bad.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
To był chory psychicznie człowiek. Jak daleko jego "miłość" do dzieci się posunęla to nie wiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość neuro
Śmieszy mnie ta histeria, jego wyznawców, którzy nie przyjmują do wiadomości, że sprawa od dawna śmierdziała. Poza samą pedofilią, chociaż nie można w człowieku dzielić psychiki na odrębne kawałki, bo wszystko jest powiązane, ale poza nią, to on oczywiście i tak był, zaburzony. To nie były tylko fantazje rozkapryszonej gwiazdy.

Udostępnij ten post


Link to postu