Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

czy przeżywam aż za bardzo ?

Polecane posty

Gość gość

witam jestem osobą która przeżywa niektóre rzeczy aż za bardzo. Ale dzisiaj chcąc wyjechać z mojego miejsca parkingowego cofajac puknełam w auto za tak delikatnie w sumie jakbym je dotknęłam . fakt jest taki że ten parking to tak naprawdę wolne miejsce gdzie każdy staje jak mu się podoba. No i osoba za mną tak jakby zastawiła mnie trochę bo stanęła za blisko, a ja nie byłam w stanie wykręcić autem. oczywiście pierwsza reakcja wystarczyłam się ( no jestem nowym kierowcą i prawa jazdy nie mam nawet rok więc takie zdarzenie to jednak coś ) ale szły akurat jakieś kobiety stanęły i powiedziały że nic się nie stało jest okey i nawet one stwierdziły że no zastawil mnie . Ale pokrecilam pokrecilam i wycofałam w druga stronę oczywiście wysiadlam z auta żeby zobaczyć czy naprawdę nic się nie stało i no nie było żadnych widocznych śladów więc odjechalam teraz nie wiem czy dobrze zrobiłam. boję się że mogę mieć z tego jakieś konsekonwencję. oczywiście przypuszczam że moi wspaniali stróże wszystko widzieli a jako że mniej więcej mnie znaja to jeśliby coś jednak było to powiedzą że to ja. ja nawet nie wiem kogo było to auto i w sumie jak wyglądało tez nie jestem pewna bo byłam wystraszona, a gdybym nawet chciała się dowiedzieć musiałabym czekać na koniec kolejnej zmiany ( 8 godzin czekać to jest jednak coś ) oczywiście jestem gotowa ponieść koszty jeśli coś się stało choć 3 osoby stwierdzily ze nie. jak mówiłam jestem osobą która bardzo przeżywa różne sytuacje. czy mam powody się dalej denerwować ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
a nie moglas zostawic za wycieraczka notke ze swoim nr tel. - to byloby najuczciwsze, nie sadzisz?

Udostępnij ten post


Link to postu