Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość pieniadze

Czy rodzice nie biorą ode mnie za duzo?

Polecane posty

Gość pieniadze

Witam, mam 18 lat, jeszcze się i pracuję jako ulotkarz. Zarabiam miesięcznie 500 zł, z czego 300 muszę oddawać rodzicom. Mam pytanie do osób pracujacych i mieszkajacych z rodzicami: czy rodzice nie za dużo ode mnie biorą? Gdy powiedziałam koleżance, zdziwiła się, gdyż pracujemy razem, zarabia tyle samo, ale od niej rodzice pieniędzy nie biorą. Moi rodzice nie są aż tak biedni, gdyż miesięcznie mają prawie cztery tysiące dochodu, mieszkanie mamy dwupokojowe tylko, więc nie jest koszmarnie drogie. W dodatku mama chciałaby, bym oddawała jej całość pieniędzy, bo mówi, że i tak mało jej daję, że miesięczne utrzymanie kosztuje. Co o tym myslicie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość pieniadze
*jeszcze się uczę i pracuję jako ulotkarz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Powiedz mamusi niech ci tak głęboko raczki nie wkłada w o***t!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość pieniadze
*miało być: mają ponad cztery tysiące dochodu. Zbyt szybko pisałam- przepraszam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość pieniadze
a czemu ma nie wkładać? to mama moja. to może . ma do tego prawo!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Że co? Jakbym miał płacić za mieszkanie z rodzicami to bym wolał się wyprowadzić. W życiu bym nie dał grosza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
ale pazerni :O ja bym nie brala pieniedzy od dziecka ktore tak malo zarabia. wolalabym zeby po trochu odkladalo sobie np na wakacje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość