Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Zaloguj się, aby obserwować  
Gość zagubiona1986bb

dobry ginekolog pierwsza ciaza Bielsko biała

Polecane posty

Gość zagubiona1986bb

Witajcie, od niedawna mieszkam w Bielsku. Jestem w 11 tygodniu mojej pierwszej ciąży, zmieniałam już lekarza 3 razy, błądzę jak ślepy we mgle. Trafilam do euroklinki, niby dramatu nie ma, ale mysle ze lekarka ( tym bardziej kobieta) powinna byc zyczliwa, ciepla, komunikatywna, przynajmniej na takie lekarki trafilam w miescie gdzie wczesniej mieszkalam. Ja rozumiem, ze dla Nich to jest tysieczna kobieta w ciazy i po kilku letnim doswiadczeniu wkrada sie rutyna. Ale ja jestem zielona w temacie ciazy i odpowiedz prosze poczytac sobie w internecie mnie niesatysfakcjonuje. Uwazam, ze dla dobrego ginekologa nie ma glupich pytac, powinnien odpowiedziec na kazde zadane. A tu wizyty po 5 min i przedmiotowe traktowanie pacjentki. Po drugie, problem z L4, gdzie juz wszyscy (nawet kierowniczka regionalna sie pofatygowala) i wyganiaja mnie, bo sie boja, pracuje w sieciowce odziezowej. Dostawy ogromne, ludzie nie do zniesienia, magazyn do sufitu, przerzuty, koncowki, przeceny, a grudzien i prawdzily sajgon za moment. Druga lekarka wprawdzie zwolnienie wypisala bez klopotu, ale jak za pierwszy razem obojetnosc, brak rozmowy, brak zdjecia dla mnie z usg, brak jakies takiej troski, wrazliwosci. Kazde moje pytanie spotkalo sie z odbruknieciem jakies krotkiej odpowiedzi. A co najgorsze i bardzo dla mnie niezrozumiale... dlaczego obywdie lekarki nie daja skierowan na badania obowiazkowe i refundowane z nfzu tylko kazda robic prywatnie. Toksoplazmowa i grupa krwi sa refundowane, wiem, bo dzwonilam z ta sprawa do nfzu. Dziewczyny proszę o pomoc, dajcie namiary na jakiegoś dobrego, sympatycznego i kompetentnego ginekologa z nfzu. Napiszcie co myślicie o prenatalnych, robic -nie robic, warto -nie warto. No i najważniejsze gdzie rodzic? dodam, ze mam chole