Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość aaaaazzzzzzzzzzzzzzz

e-papieros-jaki najlepszy?

Polecane posty

Gość aaaaazzzzzzzzzzzzzzz

chciałabym kupić mężowi e-papierosa ale sama nie jestem palaczką i jestem zielona w tym temacie, proszę o radę jaki najlepiej, czy jakiej firmy? na co zwrócić uwagę, w zestawach są jakieś wkłady, kardzidże , co tam jeszcze powinno być? mąż nie ma jakiejś ulubionej marki papierosów, raczej ze średniej półki cenowej a widziałm że tam są też jakieś na wzór czy smak markowych ale nie wiem czy ma to znaczenie? i czy wogóle warto to kupić , mąż przez chwilę miał okazję wypróbowania tego wynalazku i podobało mu się ,nawet zamierzał sobie kupić ale jakoś tak mu schodzi i zawsze jest coś ważniejszego, czy nie jest tak że po krótkim czasie wraca się do prawdziwych papierosów, proszę o wszystkie rady bo mam zamiar wydać ok 150-200 zł a nie są to dla mnie małe pieniądze i wolałabym żeby nie były wyrzucone w błoto,wyczytałam że tych tańszych nie warto kupować lepiej właśnie takie grubo powyżej stu złotych, dziękuję za rady

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ja pale vicki ale jak maz nie pali to bym nie polecila mu zaczynac ja pale bo musze i zaluje ze zaczelam bo teraz nie umiem rzucic

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość aaaaazzzzzzzzzzzzzzz
a jeszcze jedno widzę że są jakieś kardidże i liquidy, na czym to polega, jaka różnica i co lepsze?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
ale to Ci sie zwraca, po wkłądy sa po 2 zł wiec po pól roku , tak jakby oszczedzasz i tak na fajkach :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
znam goscia co juz tylko na nich jedzie od jakiegos roku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach