Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Ile wydajecie na ksiazki w miesiacu?

Polecane posty

Gość gość

I stac was na kupowanie nowych ksiazek?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
po pierwsze nie mam na nie kasy po drugie, nie mam na nie miejsca trzymam tylko 2 szafki książek do czytania wypożyczam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
kupuję od czasu do czasu ale stwierdziłem, że to nie ma sensu nie mam gdzie tego trzymać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
nie mam za specjalnie kasy studiuję ciężki kierunek i na książki na studia wydaje ok, 700 zł rocznie coś do poczytanie kupiłam sobię ostatnio rok temu, w liceum kupowałam z 1,2 książki miesiecznie ale wtedy nie było takich wydatków wypożyczam książki z biblioteki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
nic nie wydaje bo szkoda kasy, nie cierpie czytac 2 x tego samego wiec tymbardziej szkoda . mam swietna biblioteke obok siebie i mnie to wystarcza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Zasadne byłoby ile wydajecie w roku? Ja około stu złotych niestety. Kiedyś wydawałam więcej. Ostatnio kupiłam ksiąźkę Jana Grosa Zlote żniwa nie jestem żydówką ale ciekawi mnie problem antysemityzmu. Książka rozczarowała mnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Przy 2 przeprowadzce w roku wszystkie swoje książki wywiozłam do rodziców i teraz tylko wypożyczam. Książki są super ozdobą mieszkania, tylko najpierw trzeba mieć coś na stałe, przy częstych przeprowadzkach książki to najgorsza rzecz do przenoszenia - ciężkie i trzeba biegać po 50 razy, bo ni weźmie się na raz zbyt wiele...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach