Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Ile zarabiacie z wykształceniem średnim ?

Polecane posty

Gość gość

za kilka dni idę do pracy i będę zarabiać 1100-1300 złoty netto. ile wy zarabiacie ? może ja źle szukam ? z drugiej strony nie chce siedzieć pół roku na bezrobociu i czekać na niewiadomo jaką pracę.. boję się, że jak tej nie przyjmę to już żadnej nie znajdę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gostek1
ja też mam średnie, a pracuję jako sprzątaczka i mam 1600 na rękę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
ja mam średnie i też pracuję jako sprzątaczka ale w UK - mam 10 funtów na godzinę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
ktoś jeszcze się wypowie? jestem ciekawa jaką pracę inni dali radę znaleźć z średnim wykształceniem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
raczej zostańmy w naszym pięknym kraju :D za granicę na razie nie mam zamiaru wyjeżdżać :) a wiecie ile zarabia np technik weterynarii?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
a wiecie ile zarabia np technik weterynarii? xxx tak jak wszyscy - najniższą krajową!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ja zarabiam 650 euro na czysto, ale mam dosc tej pracy i zmieniam na inna :) moja pierwsza praca taka na serio byla praca w sklepie z odzieza eksluzywna w 2009 zarabialam 1200 na reke ( zl ), pozniej za barem za 800 euro i w klinice weterynaryjnej choc tutaj odbywalam jedynie staz. Teraz chce sprobowac w kawiarni, mam szanse wykazac sie swoimi zdolnosciami, rozmawialam juz z jednym z pracownikow, mam przyniesc cv ze zdjeciami ciast jakie robie Nie mam pojecia ile placa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach