Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość prowadzić auto ciężko jest

jak działa samochód z automatyczną skrzynią biegów?

Polecane posty

Gość prowadzić auto ciężko jest

tylko proszę o taki prosty opis, jak dla debila :D jestem na poziomie początkującym, po kilku jazdach zwykłym samochodem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jak dziala? zarabiscie... mozna jechac z noga za oknem, pic kawe , rozmawiac przez telefon i zapisywac liste zakupow jednoczesnie nie martwiac sie o zmiane biegow :) po prostu wciskasz hamulec, dajesz na D - do przodu (drive) , R - wsteczny ( reverse) n- neutralny - nie uzywasz, bo po co? P-parking i tyle a jest jeszcze wyzsza szkola jazdy: R1 - jak jedziesz pod gorke R2 - jazda sportowa i to zmieniasz w trakcie jazdy i to chyba tyle a jak chcesz nagle pszyspieszyc, to zdejmujesz noge z gazy na sekundke i gaz do dechy !!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość tak prosto mowiac
to jadac samochodem z automatem = automatyczną skrzynią biegów, nie musisz martwić sie o wciskanie sprzegla i zmienianie biegow. hamujesz/dodajesz gazu jak przy jezdzie autem z manualną skrzynią, ale odpada ci kontrola biegów - czyli nie machasz wajchą która masz z prawej strony. jezdzi sie wygodnie bo sporo myslenia ci odpada, ale duzo wiecej przyjemnosci daje jednak - przynajmniej mi - jazda autem z ręczną skrzynią.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
w czasie jazdy nie, na czerwonym - zawsze co pozatym o automatach... mozna sie w takcie jazdy golic, myc zeby, czytac ksiazke, robic na drutach, przebierac, jesc obiad lyzka.... to zaobserwowalam u towarzyszy ruchu drogowego w czasie jazdy do pracy :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość jassssne