Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Niewiemczystudiować

Jestem po technikum. Czy warto iść na studia?

Polecane posty

Gość Niewiemczystudiować

Zawód którego się uczyłam po technikum mnie interesuje i chciałabym pracować właśnie w tym kierunku. Ale nie wiem czy warto iść na studia kontynuujące dalej mój kierunek. Prawie każdy to odemnie wymaga mama ciotki wuja nawet niektórzy nauczyciele którzy mnie uczyli mówią żebym szła bo się dobrze uczyłam. Ale ja nie chcę stracić 5lat nie wiem narazie co mnie czeka ale wiem że nie dam rady siedzieć jeszcze 5lat w domu a tam gdzie może i bym chciała być to bym musiała je przerwać. I nie chcę być uzależniona od tego że nigdzie się ruszyć nie będę mogła bo mam studia i muszę być gdzieś w pobliżu. Chcę zrobić jakieś kursy pouczyć się języków i myślę że kursy bardziej mi się przydadzą niż studia. Sama nie wiem co robić a inni naciskają. A słyszałam nie raz opinie że nie warto iść na studia bo to strata czasu. Ale jak teraz na dniach się nie zapisze to już się nie dostanę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość mvkv
lepiej idź pracować. na studia najwyżej pójdziesz zaoczne jak Ci to będzie potrzebne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Nadieżda
A może warto napisać co to za kierunek?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość wrrrrerre
warto studiowac ale jak nie chcesz to nie idz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Niewiemczystudiować
Bo jakbym była po liceum to co innego. Wtedy to wypada iść. A tak nie wiem. Czy zrobić jakieś kursy czy iść na zaoczne studia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Nadieżda
Studia były najlepszym okresem życia :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach