Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

NIE ZASŁUGUJĘ NA NIEGO

Polecane posty

Gość gość

Hej. Mam 21 lat. Studiuję, poznałam tam pół roku temu chłopaka... Przystojny, wysportowany, i przede wszystkim bardzo kochany i mądry. Wszystko się rozwinęło bardzo szybko, po miesiącu straciłam dla niego głowę, po 2 miesiącach znajomości poznałam całą jego rodzinę i później... zwlekałam z tym,żeby on poznał moją, gdyż... różnią się one o 180 stopni. On mieszka w nowym domku na obrzeżach miasta, mają 4 samochody, wszelkie wygody, jeżdżą na różne wakacje i niczego sobie nie żałują. U mnie jest inaczej. Ja sama muszę kombinować jak utrzymać się na studiach. Mój tata jest inwalidą, mama robotnikiem, pracuje na czarno i zarabia,... grosze. Dom mamy po dziadkach i dosłownie nic się nie zmieniło od lat'90. Wszystko stare, obskurne i zniszczone. Mieszkamy na wsi. Czasami brakuje na chleb. Nie mamy samochodu. Moi rodzice to ludzie prości. Jego wykształceni. Nie mam nic. Nie mogę na nic liczyć ze strony rodziców. Jego rodzina teraz wybiera się na wakacje w ciepłe kraje... ON wraz z nimi. Przykro mi. Dotarło do mnie, że ja nigdy nie byłam i póki co to nie pojadę na żadne wakacje. :( Boję się poznania naszych rodziców. NIe chcę tego. Napisałam już wyżej, że on jest ZABÓJCZO przystojny. Bardzo. A ja? Mi niestety matka natura za dużo urody nie dała. Ostatnio byliśmy z jego kolegami to usłyszałam przykry komentarz, że jestem dla niego za brzydka. oczywiście... przypadkiem. Tak samo na imprezie rodzinnej... że nie pasujemy do siebie. Masakra.... :( DLaczego tak jest? Co mam robić? Kocham go na zabój,ale jest mi cholernie ciężko psychicznie. Uważam,ze zasługuje na kogoś lepszego. Rozmyślam zerwanie.... Nienawidzę swojego życia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość