Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

xen

Persefona pod ziemię się zapadłaś?

Polecane posty

Nie oczekuję wiele, wiersz lub kompozycję. Poprzednie słuchałam, niezłe:). Jednak by określić jakość utworów wpierw należałoby się na tym znać, a ja jestem laikiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wiecie co? Burczy mi w brzuchu i zjadłabym kotlecisko na srebrnym półmisku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ok, przepraszam Xen :classic_cool: Kobietą jesteś? Pytam bo chyba zawsze bezosobowo piszesz lub nie zwróciłem na to uwagi. ;) A xen... prawie jak Ken. Ale jeśli wolisz... to ok. :D EDIT: xen dziś Ok, jesteś kobietą. :) Zamów sobie kurczaka:classic_cool: Jeśli mieszkasz w Polsce to do Tesco możesz skoczyć. :D EDIT2: kurczak okazał się kotletem, chyba też jestem głodny i pojadę po ptaka:classic_cool:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
A na co mi kurczak,jeszcze z tej badziewnej sieci:).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nie ja nie planuję żreć o tej porze:), do rana dotrwam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Ja wczoraj kupilem wielki kebab z frytkami i salata za 5,50 mialem na caly dzien, dzisiaj w ogole glodu nie czuje, 6 na dwa dni :D. Zyc nie umierac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
W gronie facetów to wolę nie zdradzać"tajników" własnego meni:D.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Jaki ja tam facet, ja pedal zwykly :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mało kto preferuje zieleninę, a mięso od święta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Ja wlasnie miesa w ogole nie preferuje :D

Udostępnij ten post