Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Polska Kraj nędzarzy i kłamsta

Polecane posty

Gość gość

Pracuję od 18 roku życia i nigdy nie marudziłam na pracę, bo i byłam kelnerką i pracowałam na infolinii, a z czasem stałam się koordynatorem projektu na infolinii. Obecnie mam 28 lat, jestem w ciąży i wiem, że po urlopie macierzyńskim pracodawca mnie zwolni z czym się pogodziłam, bo takie życie. Do czego dąże? Życie w tym kraju mnie przeraża. Widzę jak znajome męczą się w swoich pracach za 1300 zł i codziennie oszukują się, że jutro będzie lepiej. Znajomy niedawno popełnił samobójstwo - młody chłopak - bo nie mógł znaleźć normalnej pracy i się załamał mając na utrzymaniu chorą matkę. O co walczyli nasi dziadkowie? Przeraża mnie myśl, że moje dziecko będzie dorastać w chorym kraju, który nic nie gwarantuję. Przeraża mnie, że ludzie zamiast sobie pomagać nawzajem to jeszcze jedno drugiego dobija i upadla napajając się, że ktoś ma gorzej od nich. Co się z nami stało - z polakami, którzy walczyli o niepodległość i swoje prawa i je wywalczyli tylko po to, żeby jedno drugiego mogło jeszcze bardziej upodlić. Życie na kredycie stało się modne, a młodzi oszukują rówieśników, że prowadzą życie na bogaciej, a jest im wstyd przyznać się, że nie mają za co zapłacić abonamentu w PLAY....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
To się chyba nigdy nie zmieni, odkąd magnaci sprzedali ten kraj zawsze był ten sam problem,Polacy sami siebie wydają na pastwę losu i kopia pod sobą dolki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Henry Złota Lala