Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Problem z kartą kredytową i bankiem

Polecane posty

Gość gość

Mam kartę kredytową i co miesiąc dostaje zestawienie operacji + kwotę jaką mam minimalnie zapłacić. W tym miesiącu była to kwota 90 zł. Zapłaciłam to w terminie, ani grosza mniej a tu dostaje tel, że nie wpłaciłam całej minimalnej kwoty i brakuje jeszcze 20zł i z tego tytułu naliczane mi będą karne odsetki. Tłumaczyłam im, że to nie moja wina a ich bo to przecież oni w takim razie źle wyliczyli kwotę a nie ja ale jak grochem o ścianę :/ Czy oni mają prawo tak zrobić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
sprawa jest prosta. minimalna kwota splaty to 90 zl ale cala kwota zadluzenia to 110 zl. czyli spacilas minimum a nie calosc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Nie, nie rozumiesz. Ogólnie na karcie mam do spłaty znacznie więcej niż 110zł.. Ale co miesiąc dostaje wykaz co płaciłam, gdzie i ile minimalnie do spłaty i teraz to była kwota 90 zł. Zapłaciłam jak zwykle tą właśnie minimalną kwotę. I zawsze tak było. a teraz do mnie baba dzwoniła, że zamiast 110 zł wpłaciłam 90zł. Tłumaczy6łam jej że taką minimalną kwotę otrzymałam od nich i to nie moja wina, że to przecież oni się pomylili a nie ja, nawet wyłsłałam im mailem kopie tego wydruku ale cały czas twierdzą, że to moja wina

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
ok. to zle zrozumialem bo tak jak napisalem jest u mnie w bph

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
a w jakim banku masz kartę kredytową? nie myślałaś o zmianie banku na taki który zaoferuje ci dużo korzystniejszą kartę kredytową?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
wina jest ich, możesz ich podać do sądu i pewnie masz 100 % szansę wygrać , ale czy jest sens o takie koszty walczyć i chodzić po sądach? Wątpliwe i oni o tym doskonale wiedzą. Najlepiej zapłacić i zmienić bank oraz napisać skargę na odchodne do Komisji Nadzoru Finansowego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
oprócz KNF możesz jeszcze napisać i poprosić o pomoc Bankowy Arbitraż Konsumencki, Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów lub rzeczników konsumentów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Nie wiem jaki masz bank ale rzecznika klienta mają BZ WBK, Sygma Bank, Citi Handlowy i Credit Agricole. Zazwyczaj powołanie funkcji rzecznika wiąże się też z zaproponowaniem krótszej od standardowej procedury reklamacyjnej. W Sygma Banku jest to 14 dni od wpłynięcia skargi, w Credit Agricole 14 dni roboczych, a w Citi Handlowym 4 dni robocze. Przy standardowych obowiązujących na rynku terminach rozpatrywania reklamacji pozostał BZ WBK. Zgodnie z zaleceniami Komisji Nadzoru Finansowego z maja 2011 r. instytucja finansowa w tym bank ma na rozpatrzenie skargi 30 dni od daty jej otrzymania. Trzeba jednak dopilnować, aby reklamacja do banku wpłynęła. Nierzadko np. po zgłoszeniu skargi na infolinii nie ma śladu, dobrze jest więc zanotować z kim i kiedy odbyła się rozmowa, a po kilku dniach sprawdzić, czy reklamacja została zarejestrowana. Gdy składana jest pisemna reklamacja, warto zachować kopię. Na 30 dniach może się niestety nie skończyć, termin może zostać wydłużony do maksymalnie 90 dni. Aby to zrobić bank musi jednak wyjaśnić klientowi przyczyny opóźnienia i wskazać okoliczności wymagające dodatkowego ustalenia. Przed ingerencją KNF sprawy mogły się ciągnąć w nieskończoność.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Mam nadzieję że pomogłam wystarczająco (3 ostatnie wpisy są moje)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Ryszard333
No cóż ja nie posiadam wiedzy jak kolega u góry ale może problem jest z umową jakieś przeoczenie nie doczytanie i tak jak adel uważam ,że może zmiana banku najlepiej pomorze ja korzystam z sygmy i nie miałem nigdy problemów zawsze czytam umowy i wiem na co się zgadzam często to jest największy problem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
to prawda, jeśli nasz bank nie spełnia naszych oczekiwań to nie ma sensu kurczowo trzymać się przy nim, po co to komu. Lepiej znaleźć lepsza ofertę i z niej skorzystać po co użerać się z bankiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Ryszard333
Więc w tej kwestii jesteśmy zgodni warto też wspomnieć ,że sygma ma własną stronę internetową na której można załatwiać sprawy z ubezpieczeniami online.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość falbanica
na pewno jest to jakeiś udogodnienie ale nie wszyscy lubia obsługę internetowa wiele osób ceni sobie pójście do placówki, jednak ci starsi nie do końca ufają takim innowacyjnym rozwiązaniom. ale najważniejsze że można sprawy załatwiać w dwojaki sposób, formę obsługi każdy z nas może wybierać według własnego uznania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Ryszard333
To prawda , w sumie najlepiej jest wszystko załatwiać osobiście ale można iść z duchem czasu i przez telefon albo internet ,dodatkowa wygoda jak ktoś nie ma czasu żeby się przejść.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość falbanica
najlepsze jest, że zawsze można wybrać rozwiązanie idealne dla siebie, czy osobiście czy prze telefon albo internet, każdy w sygma banku może dopasować dla siebie idealne rozwiązanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Ryszard333
No jak ktoś nie ma czasu to infolinia ktoś ma więcej czasu lub musi osobiście to idzie do placówki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość falbanica
jaedni wolą iśc do banku, inni wolą infolinię, wszystko zależy od tego kto co woli, tak jak powiedziałam najważniejsze jest to że sprawy w sygma banku można załatwiać w różny sposób.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Ryszard333
I w każdy sposób będzie łatwo bo dobra obsługa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość falbanica
no tak jełśi w banku mamy dobra obsługe to rzeczywiście wrócuimy do niego z miła chcęcią bo nie będzie żadnego problemu z obsługą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Ryszard333
Wiadomo że jeśli spotkałem się z szybkim rozwiązaniem mojego problemu przez miła osobę będę bardziej zadowolony niż jeśli gdzieś indziej potraktują mnie dużo gorzej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość falbanica
dlatego warto zwracać uwagę na to jaką bank ma obsługe klienta, na jakim poziomie jest ta obsługa, w jaki sposób bank dba o klienta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Ryszard333
No i dobrze widzieć że i bankowi zależy na tym by klient był zadowolony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość falbanica
powiedziałabym że nawet bardzo dobrze, nie wiem czy inni mają tkaie poczucie, że bank naprawdę dba o ich interesy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Ryszard333
Ja w swoim wcześniejszym nie miałem dlatego zmieniłem ,każdy powinien się czuć zadowolony i bezpieczny ja nie żałuje zmiany,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość falbanica
najważniejsze, ze ty jesteś zadowolony z usług sygma banku, z resztą maja bardzo fajne usługi i bardzo przydatne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Ryszard333
Wiadomo jak przydatne i jeszcze opłacalne to trudno być nie zadowolonym :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość falbanica
to fakt im więcej korzystnych usług oferuje nam bank tym chętniej skorzystamy z jego usług, co do sygmy to rzeczywiście mają masą bardzo ciekawych usług.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Ryszard333
Banki z których wcześniej korzystałem nie posiadały tylu usług a co dopiero tak rozwiniętych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość fellada
to prawda sygma bank bardzo rozwinęła swoje usługi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Ryszard333
Jest bardzo dużo ofert a w dodatku w ubezpieczeniach jest możliwość wybrania wariantu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×