Odpowiedz na ten temat

Rossmann C.D.

  • gość 2017.04.21 [09:53]
    do gość dziś [09:48] - jeśli jesteś klientką, na karcie nic się nie nalicza, tylko rabat masz dzięki niej, jeśli jesteś pracownikiem, karta aktualizuje się każdego dnia o godz. 9-tej.
  • gość 2017.04.21 [10:03]
    U nas kiero powinna beknąć za brak organizacji kolorówki!!!powinni zabrac jej premie!!!nie zorganizowała zeby szafy zatowarowac na maxa przed promocją!!ludzie są na niepotrzebnym wolnym i na urlopie a reszcie daje same 12stki!!!zamówienia internetowe powinny byc robione od bardzo rana albo na dodatkowej nocce!!zero organizacji!!!a pani kiero wekrnd wolny i wczoraj piersza zmiana!!!!!!!
  • gość 2017.04.21 [10:27]
    Do 9:48
    No i co sie plujesz? Nikogo to nie obchodzi
  • gość 2017.04.21 [10:30]
    Dziewczyny u nas na wysokoobrotowym jedna dziewczyna na kolorze i 100 bab.MASAKRA.To Co Rossmann Nam pracownikom zrobił jest swinstwem i brakiem szacunku dla naszej pracy.Woly pociagowe z Nas zrobili.
  • gość 2017.04.21 [10:44]
    Dokładnie,mi też nie naliczylo.
  • gość5 2017.04.21 [10:58]
    U nas też masakra. Było nas po południu 6 osób, 2 doradczynie na kolorowce, 3 na kasie i jedna robiła zamówienia. Sklep leżał na maksa, gorzej niż przed świętami. Dzisiaj mam wolne ale przede mną cały weekend. A kasa za zakupy wskakuje z opóźnieniem. Ja wczoraj zrobiłam i też nie widać jeszcze.
  • gość 2017.04.21 [11:22]
    Bo pewnie wyczerpalaś limit na ten miesiąc.
  • gość 2017.04.21 [11:52]
    Przy conajmniej 3 produktach jest rabat 55.mozna wziąć 4,5 ile chcesz.do każdego będzie 55 ,policzyłam swoje zakupy,sprawdziłam.
  • gość 2017.04.21 [11:54]
    Jak u was ze zwrotami jest potem?wiadomo ze na 2dzien ktos przyjdzie to nie robimy zwrotów ale jak zaraz wróci to co?wszystkie te produkty zwracać co były na 55%obniżki???było jakies pismo z centrali???
  • gość 2017.04.21 [12:00]
    Aplikacja rossmann w ogole nie chce mi dzialac. Nic nie doliczylo, nie wyswietlaja sie aktualne promocje, moje dane z pracuje w rossmannie zostaly usuniete....mam nadzieje ze to chwilowe i wszystko wroci do normy. wczoraj wydalam ponad 200 zl...wiec 10 PLN powinno wrocic mi na karte....
  • gość 2017.04.21 [12:30]
    Raz dziennie jest aktualizowana kasa na koncie rano o 9.00 poczytaj regulamin a potem kłap dziobem
  • gość 2017.04.21 [13:49]
    Doskonale wiem jak aktualizowane są dane i kumulowane środki na karcie. Mówię że przez zamęt z kolorowka aplikacja nie działa a powinna.
  • gość 2017.04.21 [13:53]
    Dziś to już przegięcie robią te kobiety . Zeszłam na przerwę i muszę się wyżalić . Wyzwiska ze drugi dzien i podkładów nie ma i ze jak my robimy te zamówienia , ze idiotki jesteśmy . Łzy się cisną do oczu , dziękujemy Rossmanie . Albo Że wszystko poniszczone ale przy stu babach nie lekki upilnować . Straty idą w tysiące
  • gość 2017.04.21 [14:42]
    Nasza kierowniczka też dzisiaj dała 3 osoba G Dwie są po nocce i w pracy po 12 h 4 osoby. Nic nie jest odłożone z kolorowki 3 kasy ciągle chodzą, sklep jak po wojnie, dziewczyny przerwy nie mają ( ale to już standard w rossmanie) bo ciągle dzwonki i mega ruch. Powinno być minimum 5-6 osób. Przecież pismo bylo dawno, kierownicy wiedzieli o promocji, a grafiku nie dostosowali do takiego ruchu. Powinny być premie ucięte!!!!! Gdzie są dzisiaj regionalni?? Zapraszamy na przejażdżkę po swoich sklepikach i proszę sprawdzić ilość osób na zmianie, warunki pracy ( 15 min przerwy! ! nieprzerywanej )wydajność dzienną.
  • gość 2017.04.21 [14:46]
    Za to zasuwanie powinna być premia uznaniowa dla każdego..za ten obrót, tak jak w grudniu..mam dość..padam ze zmęczenia, zła jestem bo niczym nas nie motywują..w grudniu dużo mniejszy ****** jest premia. A teraz nic nie dostaniemy. A regionalni pewnie zgarna niezła sumke.
  • gość 2017.04.21 [16:08]
    Ja tez zrobiłam wczoraj bardzo duze zakupy i to 2 razy!! I tez mi sie nic nie naliczylo dzisiaj wiec nie wiem czy to dziala czy nie.
  • gość 2017.04.21 [16:10]
    Regionalni maja w d***e co sie dzieje czy jeszc czy pijesz czy zyjesz, ważne aby kasa sie zgadzała i koniec.
  • gość 2017.04.21 [17:06]
    Czy u Was tez sie nie naliczyly rabaty za wczorajsze zakupy?? Czy tylko u mnie??
  • gość 2017.04.21 [19:12]
    Mnie tez się właśnie nie naliczyło smutas.gif
  • gość 2017.04.21 [19:14]
    Mi naliczylo ale robilam na skl.internetowym bo na macierzynskim jestem
  • gość 2017.04.21 [22:04]
    Idę na inny sklep na 1 dzień i nie wiem jak tam mam się zalogować,tym samym hasłem co u mnie?bo moja kiero nic mi nie powiedziała.powiedzcie mi jak to mam zrobić
  • gość 2017.04.21 [23:43]
    Jak juz firmę stać na takie straty w postaci uszkodzeń jakich nigdy nie było to by mogła się zastanowić nad premia dla pracowników bo ogółem to ruch większy niż w święta a towarowsnia szaf się nie da wykonać w dzien . Jak był podział na kategorie to jeszcze uszło a teraz to do szaf nie dopuszcza . Z zasady jestem pozytywnie nastawiona do ludzi lecz dziś mogę powiedzieć tylko ze jest dzicz i bydło . Najgorsze instynkty się w ludziach odzywają
  • gość 2017.04.21 [23:59]
    " daje pani to , daje wiem ze macie tylko chowacie na po promocji " A jak pani nie da tych podkładów to ja napiszę skargę , ale nie tu do Polski , tylko do samych Niemiec . Ja niemiecki znam bo córka była w Berlinie .
  • gość 2017.04.22 [00:07]
    [23:59] Hahahahaha, pięknie podsumowane. Trzymajcie się dziewczyny.
  • gość 2017.04.22 [01:51]
    gość wczoraj [23:59]
    Hahaha, padłam, nie do wiary smiech.gif .
    Trzymajmy się, już 2 dni za nami.
  • gość 2017.04.22 [06:17]
    Jak mam zalogować sue na innym sklepie???plis o odpowiedź!
  • gość 2017.04.22 [06:35]
    Tam Ci dadza nowe hoslo i nowy nr.spoko
  • gość 2017.04.22 [07:16]
    Trzyman kciuki za Was. Ja mam w torbie leki na uspokojenie. Wczoraj baby grzebaly w szufladach, testery powylewane i jeden wielki szok. Wszyscy jak w amoku. Dzis chyba kulminacja, az boje sie jechac do pracy. To tylko kosmetyki a baby wojowaly jakby od tego zalezalo ich zycie. Jak jednej probowalam odszukac produkt to natychmiast druga szarpala mnie za ramie i trzecia i piata. W ogole bez szacunku bo ona chce to i tamto. Przeciez to jest jakas kpina, takie promocje nie powinny byc w Polsce naszej pieknej bo za duzo cebuli. Trzymajcie sie, pomalu przebrniemy i poczujemy ulge 29 oczko.gif
  • gość 2017.04.22 [07:29]
    Nasza załoga liczy 10 osób.
    Aby ogarnąć kolorówkę i sklep na zmianie w ostatnich dniach powinno być ok 13 (4 osoby na kasie, minimum 4 osoby na kolorówce, 3 osoby zamówienia internetowe, 2 osoby towarują sklep - te z kasy nie mają szansy zejść tego robić).
    Mamy 10 osób, z czego jedna na planowanym od listopada urlopie, dwie na odbiorze za weekend ( sklep czynny 7 dni, codziennie ktoś kto wtedy pracuje musi mieć za niego odbiór) dwie po nocce.
    Jakby kierownik nie starał się tego ogarnąć to i tak będzie za mało osób w takie dni.
  • gość 2017.04.22 [08:27]
    Ta promocja to jest jakaś tragedia. Ludzie wredni jak nigdy wcześniej, zaczepiaja nawet na kasie żeby im czegoś poszukać, obsady za mało i jeszcze pretensje jak schodzisz z kasy do domu, bo oni się tam już ustawili. TRAGEDIA!

Odpowiedz na ten temat

Trwa ładowanie...