Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Studiuję medycynę i mam poważne wątpliwości...

Polecane posty

Gość gość

Poszłam na medycynę bo chciałam robić coś dobrego, pożytecznego, pomagać ludziom. Gdy mówię coś takiego moim znajomym czy lekarzom to mnie wyśmiewają a dlaczego? Dziwią się że jestem tak naiwna i głupia, że nim chodzi mi o kasę, że nie chcę wzbogacać na czyimś nieszczęściu. Mam wrażenie że nie pasuje do tego towarzystwa lekarzy. Dodatkowo, teraz w wakacje mam praktyki na SORze i mam wątpliwości. Boję się śmierc***acjentów. Wiem, że myślicie "głupia, to po co szła na te studia". Ale co innego jest słyszeć, wyobrażać sobie, oglądać w telewizji a co innego uczestniczyć w tym. Boję się.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
To straszne co mówisz, ale podziwiam cie. Środowisko lekarskie to skorumpowane szmaty i hieny chyba w żadnym innym zawodzie, no może jeszcze prawnicy, nie ma takiego odsetka cwaniakow i nieukow którzy okradaja biednych, chorych ludzi nie dając im nic w zamian nawet poszanowania człowieczeństwa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Niestety tak jest. Wiem, że świata nie zbawię, nie chcę się stać jak oni. Jak umrze pacjent nie potrafię tak bez mrugnięcia okiem iść na kawkę. Nie potrafię. Czasami nachodzą mnie myśli by zrezygnować ale szkoda mi, nie chcę się poddać ale też nie chcę być taka jak oni, ja się przejmuję, wszystko tak bardzo przeżywam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Nie rezygnuj pod zadnym pozorem! Tacy lekarze są nam potrzebni! 3maj się!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Pisz donosy na tych skukinsynow i nie poddawaj się, tacy jak ty jeszcze są ostoja czlowieczenstwa

Udostępnij ten post


Link to postu