Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Magdalena Jaske

Szkoła policealna z kursem rachunkowości w Warszawie

Polecane posty

Gość Magdalena Jaske

Hej! Chciałabym się zapisać albo od tego semestru letniego jeżeli byłaby taka możliwość, albo od zimowego na kurs rachunkowości. Jestem po studiach, mam 32 lata, ale ponieważ trzeba dbać o to żeby być na bieżąco i dbać o swoją pracę, postanowiłam się dodatkowo dokształcić. moglibyście mi polecić jakieś szkoły w Warszawie? Z góry dziękuję

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość fammmkowa
No kurcze, teraz te księgowe i inne własnie po takich kursach rachunkowości to maja raj na ziemi... jesli tylko masz okazje to idz i zrób sobie ten kurs.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość pommmarańczka
Zgadzam się z Wami. Rzeczywiscie takie wykształcenie dużo nam daje. Teraz zreszta zwód księgowej jest w cenie i zawsze bedzie nam łatwiej po takim kierunku znalezc prace.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość carrlyy
Co macie, jaki tytuł po takich kursach jak chociazby w Cosinusie ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość iworska_kk
No wlasnie to jest taka szkola na która moim zdaniem warto jest sie zdecydowac, bo tutaj same opinie o niej sa jak najlepsze i teraz coraz wiecej osób decyduje sie na taka szkołe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość passowska33
Generalnie jak widać szkoła policealna teraz cieszy sie naprawde dużą popularnościa i myśle ze jak ktoś sie zastanawia nad wyborem szkoły to jest to naprawde dobre rozwiązanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ddderka