Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

To niesprawiedliwe, że na lekarski można się dostać będąc tylko bogatym

Polecane posty

Gość gość

Miałam 165 pkt, próg 167 pkt, nie dostałam się, mój kolega 130 punktów poszedł na niestacjonarne i rodzice mu płacą 200 000 zł, to było moje marzenie, ale jak widać są w tym kraju równi i rozwniejsi, a mi zostaje analityka :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Zawsze mi się podobał, ale teraz już nawet na mnie nie spojrzy :( nie tak wyobrażałam swoje życie, jestem z gościem po technikum, mogłam mieć fajne życie, ale je przegrałam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
co to znaczy "tylko bogaci"? Trzeba było lepiej mature napisać a nie p******ic farmazony

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Ale jakby mieli moi rodzice 200 000 to bym studiowała lekarski

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Wiem co czujesz, też przez to przechodziłam. Zawsze możesz spróbować za rok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Tak, to prawda, że tylko bogaci, bo nawet jakbyś przekroczyła próg i się dostała to nie stać by Cię było na utrzymanie, książki i inne rzeczy. Taka jest prawda. Medycynę może studiować ktoś, kogo rodzice zarabiają powiedzmy z 8 koła łącznie. No chyba, że mieszkasz w mieście, gdzie studiujesz to inna sprawa. Tyle hajsu jest potrzebne, ponieważ by zaliczyć ten kierunek trzeba mieć komfort, święty spokój, dojeżdżać wszędzie taksówką, a nie jakąś komunikacją miejską, mieć mieszkanie bez wspólokatorów i hajs na obiady, bo nie ma czasu gotować samemu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Ja będę po studiach 1600, on od razu z 4000, no idealnie