Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

asieńka1981

25latek........podobno świetny wiek na pierwsze dziecko

Polecane posty

witam was kobietki..........🌻 .....we wrzesniu stuknie mi 25lat(cwiercwieku)....jak ja to strasznie okreslam... jestem mezatka od roku no niecałego ja jestem po studiach....troche pracowałam...ale tylko staze wiec umowa sie skonczyła i teraz szukam pracy....ale jest kiepsko....naprawde no i zastanawiamy sie z mezem zeby zaczac starania.....ja nie jestem pewna on by chciał jak najszybciej miec dziecko....ja chciałabym najpierw popracowac,,,,no ale ile mam szukac tej pracy w nieskończonosc a czas ucieka....urodzic odchowac i dopiero na spokojnie praca(dzidzia miałaby z kim zostac.....z moją mamą) a 25lat to dobry wiek na 1 dziecko....i mam dylemat,,,, moze ktoras z WAS jest w podobnej sytuacji.... [KWIAT]...ZAPRASZAM...[KWIAT]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość joasiekk
Byłam w bardzo podobnej sytuacji. Skończyłam studia i zaczęły się poszukiwania pracy. Jednak pracodawcy mało przychylnie patrzyli na młodą mężatkę bez dziecka.Tak szukałam jakiś czas . Mój mąż pragnoł dziecka ja się wahałam. Jednak w końcu zdecydowałam się bo czas leciał i ani pracy ani dziecka. Tak więc teraz ma 1,5 miesięcznego synka a niedługo zacznę szukać pracy:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach