Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Ankieta dotycząca porodu przedwczesnego

Polecane posty

Gość gość

Witam, Jestem studentką UM i aktualnie piszę prace magisterską dotyczącą porodów przedwczesnych. Jeśli którejś z was dotyczy ten problem, czyli jesteście w ciąży zagrożonej porodem przedwczesnym lub też przeżyłyście coś takiego zwracam się z bardzo uprzejmą prośbą o wypełnienie ankiety :) http://www.survio.com/survey/d/M2T5E1L6D7K5A4H7M Z góry dziękuję za pomoc :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Wypełniona :) urodziłam w 31 tygodniu. jezeli ma pani jeszcze jakieś pytania to proszę podać maila i sie odezwe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
prosze :) właśnie wrocilam ze szpitala z zahamowana akcja porodową w 31 tc więc świeża sprawa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
ja też wypełniłam ale wymieniłam jedną z dwóch ciąż a obie zakończyły się przedwcześnie i obie z tego samego powodu-ostry stan przedrzucawkowy i zespół hellp z płytkami poniżej 4 tyś;(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Ja miałam zagrożenie porodem przedwczesnym od 26 tygodnia. Byłam nawet w szpitalu po sterydy na rozwój płuc. Magnez, no spa i luteina regularnie i co? Teraz jestem po terminie i dalej czekam na poród.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
ankieta wypelniona;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
poszło

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość globmistrz