Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość martwic sie?

Badania prenatalne w 1szym trymestrze - prosze o pomoc w interpretacji

Polecane posty

Gość martwic sie?

Witam Dzisiaj odebralam wyniki badan prenatalnych, konsultacje u lekarza mam jutro wieczorem, ale martwie sie tymi wynikami a w szczegolnosci prawdopodobienstwem wystapienia zespolu Edwards'a. Nie ma podanych zadnych norm wiec tymbardziej jestem zielona. Moze ktoras z mam ma wieksza wiedze ode mnie w tym temacie. Dodam, ze na USG wszystko wygladalo dobrze - przeziernosc karkowa 1,1mm, CRL 51,0mm, wymiar dwuciemieniowy 18,0mm, akcja serca 159 ud/min. Z surowicy krwii matki: Wolna B-hcg: 7,1 IUI/I odpowiada 0,164Mom PAPP-A 0,326 IUI/I odpowiada 0,166Mom Zespol Down'a: Ryzyko podstawowe:1:713 Ryzyko obliczone: 1:2936 Zespol Edwards'a: Ryzyko podstawowe: 1:1630 Ryzyko obliczone: 1:88 Zespol Patau'a: Ryzyko podstawowe: 1:5141 Ryzkyko obliczone: 1:1761 Czy ja dobrze rozumiem, ze jesli chodzi o ryzyko wystapienia zespolu Edwards'a jest ono bardzo duze w moim przypadku a zespolu Patau'a duze? :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość martwic sie?
prosze :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość hygdsd
tak, dobrze rozumiesz. Ale dlaczego nie skonsultujesz tych wyników z lekarzem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość martwic sie?
skonsultuje, ale wizyte mam jutro o 18 i do tego czasu chyba nerwicy dostane

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość nieważne_kto
ja ci nie pomogę bo sie na tym nie znam, ale daj na luz do jutra i zreszta te wyniki mogą byc za jakiś czas inne, nie wybiegaj czarnowidztwem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość a na wyniku nie masz