Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość nina1983

ciąza a prwidowe wyniki prosze o pomoc

Polecane posty

Gość nina1983

tydzien temu dowiedzialam sie ze jestem w 8 tygoniu ciązy lekarz kazał mi zrobić wyniki czy która z was wie czy są one prawidłow oto one: 1. morfologia: krwinki białe 9,0 G\l zakres ref. 4,0-10,0 krwinki czerwone 3,9 T\l zakres ref 3,7-6,0 hemoglogina 13,9 g\dl zakres ref 12,0-16,0 hematokryt 37,5% zakres ref 37,0-50,0 śr objetość krwinki czerwone(MCV) 35,6 pg zakres ref ^76-94 śr masa hem w krwince czerw.(MCH) 35,6 pg zakres ^27,0-34,0 śr stezenie hem w erytrocycie(MCHC) 37,1 g\dl zakres ^31-37 krwinki plytkowe 388 G\l zakres ref ^140-350 LYMPH% 30,9 % MXD% 6,7% NEUT% 62,4% LYMPH# 2,8 G\l MXD# 0,6 G\l NEUT# 5,6 G\l wsk. anizocytozy erytrocytów(RDW-SD) 13,5 fl wsk anizocytozy plytek krwi(PDW) 10,0 fl sr objętość płytki krwi(MPV) 8,5 fl zakres ref 7,0-12,0 odsetek dużych płytek krwi(P-LCR) 15,2% zakres reff 13,0-43,0 badanie moczu: SG 1,025 LEU neg NIT neg PH 6 ERY neg PRO neg GLU nieobecna ASC + KET neg UBG w\n BIL neg barwa jasnożółta przejrzystość lekko mętny nabłonki wielokątne dość liczne lecukocyty 4-6 wpw bakterie pojedyncze składniki mineralne b. liczne szczaw. wap śluz dość obfity. bardzo bym chciała wiedzieć nie moge sie doczekac czy sa prawidłowe bo do lekarza dopiero ide w maju a chciałabym bardzo wiedziec czy sa i czy z tych badan wiadomo ze jestem w ciazy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Wanka
Anemi napewno nie masz, a na reszcie się nie znam. Nie martw się, będzie dobrze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość olabogaaaa
kobieto moglas zapytac w laboratorium jak odbieralas!! nawet jak pojdziesz do rejestracji to Ci powiedza! ja niestety nie wiem :(

Udostępnij ten post


Link to postu