Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Co myślicie o proteście rolników?

Polecane posty

Gość gość

oglądam właśnie wiadomości i się zastanawiam tak nad tym. Macie jakieś swoje zdanie? ja z jednej strony rozumiem, ale z drugiej to ich protest przeciez uderza w zwykłych ludzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Posłucham wypowiedzi .jestem zona rolnika :-) a co chcą wywalczyć dokładnie ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
wszyscy strajkują a pracowac nie ma komu:O

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość co ja myslę
ja myślę, że powinni ich spałować i skonfiskować te p********e ciągniki co blokują drogi. Powlepiać mandaty, nałozyc kary i już. Popieram wszelkie protesty, które mogłyby poprawić ludziom byt, ale rolnicy zamiast uderzyć w polityków walą w ludzi takich jak np. ja bo jak ja mam teraz jutro do stolicy na samolot dojechać? Mieszkam w Białymstoku, pociągów nie ma jedynie autobusy i jak ma ten autobus wjechać jak p******y rolnik sobie protestuje swoim ciągnikiem? to jest po prostu niedopuszczalne, widac, ze ci rolnicy są głupi, bo normalnie myslący ludzie chcieliby by społeczeństwo za nimi się wstawiło a nie zniechęcaliby innych do siebie. Jak ja mam ich poprzeć jak oni tylko o własnej d***e myślą, oni i ci z wiejskiej (o ironio) to taka sama hołota.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
A według mnie to prowokacja i ustawka jakieś partyjnej chołoty. Obstawiam, że to taki miły początek do nakręcenia majdanu w Polsce. Jakiś powód przyjecia ust 1066 musi być. Kurde ceny wieprza, owoców i reszty ile były mniejsze i jakoś wtedy nikt nie protestował. Rolnicy sami aż tak by się nie nakrecili

Udostępnij ten post


Link to postu