Odpowiedz na ten temat

Czerwiec 2018

  • klotka 2017.10.12 [16:57]
    Cześć, ja po USG, widać pęcherzyk, nie ma zarodka. Niestety lekarz widzi jakis obszar płynowy i to może być odwarstwianie się kosmówki. Wizyta u lekarza dopiero w poniedziałek u zaczynam panikować smutas.gif
    "nikt nikogo nie traci, bo nikt nikogo nie może mieć na własność. I to jest najważniejsze przesłanie miłości- mieć najważniejszą osobę na świecie, ale jej nie posiadać."
  • gość 2017.10.12 [17:14]
    Ewelina nikomu się nie nudzi. Beta powinna się minimum podwajać wiec to trochę mało. Jeśli ktoś nie słodzi wam na forum to od razu wróg? Gratuluje myślenia
  • gość 2017.10.12 [17:16]
    Klotla a według miesiączki to który tydzień? Pokrywa się z usg
  • Czerwcowa mama 2018 2017.10.12 [17:23]
    Ewelina, jak pójdę na zwolnienie to poszukam kogos innego. Ginekolog mówił mi, ze do końca roku badania prywatne. I tak już za podstawowe zapłaciłam. Wciąż mnie pobolewa pęcherz. Ja już mam jedno dziecko, ma 8 lat.
  • Marikaa888 2017.10.12 [17:26]
    Ewelina Ewelina a gdzie obliczasz ? Jak sprawdzić bo już mi się ryczeć chce
  • Lisssaa 2017.10.12 [18:00]
    Marika wg. mnie beta dobrze przyrasta
  • klotka 2017.10.12 [18:02]
    5 tydzień, 4 dzień. Według lekarza od USG to że nie ma zarodka to normalne, mam wrócić za 10 dni
    "nikt nikogo nie traci, bo nikt nikogo nie może mieć na własność. I to jest najważniejsze przesłanie miłości- mieć najważniejszą osobę na świecie, ale jej nie posiadać."
  • Patkaa8888 2017.10.12 [18:09]
    Klotka trzymam kciuki, musi być dobrze! Wiem , Że trudno ci będzie przetrwać te 10 dni.
    Ewelina Ewelina i Lisa bardzo Wami dziękuje , po wpisów „gościa „ aż obiad spaliłam. Bardzo się stresuje. Tak długo się staraliśmy i tak jak każda z was bardzo pragnę żeby to było wspaniałe 9 miesięcy
  • PoCzAtKuJaCy 2017.10.12 [18:32]
    Bardzo informacje, z całą pewnością mi się przydadzą usmiech.gif Dzięki wielkie usmiech.gif
    Twoje odbicie rozmyte przez szkło, to miejsce, słońce.
  • EwelinaEwelinaee 2017.10.12 [20:02]
    Mam problem z dodawaniem wiadomosci
  • EwelinaEwelina 2017.10.12 [20:04]
    Wpisz "kalkulator beta hcg". Sprawdzalam I masz ok.
  • EwelinaEwelina 2017.10.12 [20:11]
    Poziom beta hCG w krwi kobiety wzrasta z tygodnia na tydzień. Największy wzrost dokonuje się w pierwszych dobach po implantacji. W ciągu 72 godzin poziom hCG wzrasta o ponad 110 procent!
  • gość 2017.10.12 [20:57]
    Hej dziewczyny. Ja nie mam dobrych wieści. Jutro idę do szpitala, lekarz kieruje mnie na oddział bo wydaje mu się że ciąża może nieprawidłowo się rozwijac. Beta słabo przyrasta i brzuch zaczął boleć.
    Klara
  • Marikaa888 2017.10.12 [21:16]
    Klara trzymamy kciuki , odzywaj się
    A Tobie Ewelina bardzo dziękuje , nawet nie wiesz jak bardzo
  • gość 2017.10.12 [21:56]
    Nadzieja matka głupich. Ale tylko ona ci teraz została. Się okaże...
  • kwiatek88888 2017.10.13 [07:21]
    "Gosc" - wygladasz na bardzo sfrustrowana osobe..Nie niszcz nam tutaj dobrej atmosfery i nie ran uczuc innych bo karma wraca.Zycze Ci przede wszystkim usmiechu na twarzy.Moze wtedy negatywna aura zniknie
  • Marikaa888 2017.10.13 [08:10]
    Drogi „Gościu”
    Nie wiem skąd ta złośliwość ? Może pojmiesz , ze to forum to pewna metoda wsparcia dla Nas , a Typortafisz to posuc. Może zerknij na inne tematy ? Może coś bardziej Cię zainteresuje?
  • lenka0311 2017.10.13 [08:41]
    Dziewczyny trzymam za Was kciuki. "Dum spiro , spero" to moje motto. "Dopóki oddycha nie tracę nadzieji."
    Ja od wczoraj po południa jestem wykończona. Mam chyba wszystkie możliwe objawy i dolegliwości ciążowe. Cały wieczór bliskie spotkania przy wc. Cala noc nie spana. smutas.gif
  • kwiatek88888 2017.10.13 [08:47]
    Lenka biedna jestes
  • EwelinaEwelina 2017.10.13 [08:48]
    Trzeba olac "goscia" wiadomosci. Zobaczy, ze nie zwracamy na niego uwagi, to moze mu sie znudzi. Klara mam nadzieje ze lekarz sie myli I twoja ciaza rozwija sie prawidlowo. Trzymam kciuki I zdaj relacje.
    Lenka, wspolczuje nieprzespanej nocy. Ja musze jedzenia pilnowac, bo jak nie zjem na czas to jedna wielka masakra.
  • lenka0311 2017.10.13 [08:54]
    Ja sie boje jeść . teraz.zmusilam sie do zjedzenia kanapki. Ale ciężko jest. Pogoda tez nie sprzyja. Wiec dziś dzień spędzony pod kołderką.
    A co do goscia to zawsze znajdzie sie osoba ktora chce wprowadzic zamęt.
  • Marikaa888 2017.10.13 [09:30]
    Dziewczyny a mi nic nie dolega .... żadne mdłości , bóle piersi , ehhh chyba bym z uśmiechem je przyjęła bo wtedy człowiek pewniejszy , ze Fasolka ma się dobrze
  • lenka0311 2017.10.13 [09:33]
    Marika ale już wcześniej o tym pisalysmy ze niektóre kobiety nie maja właśnie żadnych dolegliwości i wszystko jest w porządku
  • EwelinaEwelina 2017.10.13 [10:14]
    Marika sie ciesz usmiech.gif mnie zawsze po poludniu lapia dolegliwosci. Dlatego z rana wykonuje tyle ile moge zeby pozniej nic nie robic I lezec usmiech.gif
  • Justyna010102 2017.10.13 [10:14]
    Witam, dołączam do was. Termin 02.06.2018. To moja 4 ciąża (jedna niestety poroniona). Mam dwie cudowne córeczki.
  • EwelinaEwelina 2017.10.13 [10:20]
    Witaj Justyna usmiech.gif jak sie czujesz ? usmiech.gif
  • Justyna010102 2017.10.13 [10:34]
    Szczerze to fatalnie smutas.gif Ciągle mi źle i nic nie moge wziąść do ust. Mam nadzieje że szybko mi to minie
  • lenka0311 2017.10.13 [10:48]
    Witamy Justyna usmiech.gif
  • Justyna010102 2017.10.13 [10:51]
    Miło mi usmiech.gif
  • gość 2017.10.13 [11:02]
    Ja po badaniach. Pobrali krew, zrobili usg i znalezli tętno. Na ta chwilę jest dobrze. W niedzielę powtórka. Zrobili też betę ale nie wiem czy powiedzą mi wynik. Powiedzieli żeby nie brać tego do głowy.
    Klara

Odpowiedz na ten temat

Trwa ładowanie...