Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

ziomka

Czy któraś z mam brała antybiotyki podczas karmienia ?

Polecane posty

Dziś lekarz zapisał mi antybiotyk ROVAMYCINE, mój synek ma 5 miesięcy. Mam pytanko do mam jak wasze pociechy znosiły takie dodatki w waszym mleczku? Czego mogę się spodziewać? To moje pierwsze dziecko i jestem zupełnie zielona.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ziomka moja córcia ma niespełna dwa miesiące i ja brałam duomox to też antybioty. iza nie miała jakiś skutków ubocznych mo nim, ale nie powiem , że byłam zachwycona gdy lekarka kazała mi go brać. nie ukrywam także iż skończyłam dawkowani po dwóch dniach a nie po 7 jak zalecił lekarz- choroba minęła

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Asmana wiem że powinno się wybrać antybiotyk do końca ale ja też planuję pobrać go tylko do momentu gdy lepiej się poczuję. Dzięki wielkie za odpowiedz:)))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Dagusia23
POWIEDZIALAS LEKARZOWI ZE KARMISZ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Dagusia23
WIEC SIE NIE MARTW.NAPEWNO DAL CI TAKI LEK KTORY MALENSTWO MOZE LYKNAC W MLECZKU

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość asssia