Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Czy którejś z Was źle wyszedł test Pappa i nie zdecydowala się na amniopunkcję

Polecane posty

Gość gość

Bo mi tak wyszło. Ryzyko ZD 1:237 ;((( ale ja boję się amniopunkcji, mam obawy. To jest inwazyjne badanie. Zrobiłam teraz test potrójny i czekam na wynik ( jestem w 15 tc ) ale lekarz jak mu powiedziałam, że zrobiłam kolejny test z krwi i nie chce iść na amniopunkcję popatrzył na mnie jak na idiotkę i powiedział, że kompletnie nie rozumie mojej decyzji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
bo jestes idiotką. idz zrob amniopunkcję bo inaczej nie widze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Dziękuję za komentarz wspaniałej, wrażliwej, ciepłej i przede wszystkim bardzo mądrej osoby która nie obraża innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Ile masz lat? Czy zdecydowana jestes usunac chory zarodek? Testu pappa w ogole nie robilam, bo on nic nie zmieni, a moze tylko wprowadzic stres, ale ja jestem pewna ze chorego plodu nie usunelabym!! Dziewczyna dwa dni temu pisala ze amino nie bolalo w ogole. Tylko przy amino 1% szans na poronienie, a to w przyblizeniu masz 0,5 % ze dziecko bedzie chore.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Może lekarz ma układ i nagania pacjentki za kasę? Czort wie. Nikt nie ma prawa cię zmusić!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Na poczatku ciaży mialam krwiaki w 7tc, leżalam tydzień w szpitalu, teraz mam troszeczkę odklejające lożysko. Mam 36 lat. Nie usunełabym chorego dziecka..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość