Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

czy kupowałyście ubrania na Zalando

Polecane posty

Gość gość

drogie mamy czy kupowałyście kiedyś ubrania i buty przez internet na zalando ? Mam dwójkę maluchów bliźniaków i nie mam za bardzo czasu wychodzić do sklepów a potrzebuję trochę nowych ciuchów, zachęciła mnie ta reklama zalando, że przesyłka i zwrot gratis. Boję się trochę kupować bez przymierzania ale nie mam na razie innego wyjścia. Czy polecacie ten model kupowania ciuchów ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Ja kupowałam, nie miałam problemu z doborem rozmiaru, nie zwracałam, więc nie mam w tym doświadczenia. Błyskawiczna, darmowa przesyłka - potwierdzam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Pajączekbączek
Buty to ja polecam kupować na www.officeshoes.pl. Tu możesz zaoszczędzić nawet 200 zł w porównaniu z zalando. Ja zrobiłam taki mega deal na Uggach, a do tych 2 stówek dołożyłam 50 zł i kupiłam sobie dodatkowo New Balance’y :D:D To się nazywa deal co? :D Polecam zajrzeć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
ja kupowlam kilka razy i zwracalam. Raz nawet zamowililam sukienke w dwuch rozmiarach, bo nie widzialam ktora bedzie lepiej pasowac. Pozniej ta wieksza odeslalam. Zero problemow. Jak najbardziej polecam!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
ja prawie caly czas kupuje w zalando bo mam duza stope i tam moge kupic bez problemow buty w rozm 42, sukienki tez super.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość