Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość serce bije bimbam

czy wasze 5 latki potrafia pisac i czytac juz?

Polecane posty

Gość serce bije bimbam

j w

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość mikimikiki,
mój 4 latek czytać potrafi sylabami ale pisać tylko samogłoski

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość e-konto
ale wy mamuski jestescie porabane i nadbobudliwe? po co uczycie 5 letnie dziecko czytac i pisac??????? wydaje mi sie ze wynika to ze zwyklego przesrania. ja nauczylam sie czytac i pisac chyba w 1klasie wiec w wieku 7lat. obecnie jestem po studiach mimo ze nie odebrano mi dziecinstwa i nie katowano przymusem przedwczesnej nauki gdy mialam lat 5.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość serce bije bimbam
a kto mowi ze je uczymy moja corka jeszcze nie miala 5 lat jak zaczela pisac i czytac teraz ma 5 i 4 miesiace dodaje odejmuje nikt jej na sile nie uczyl sama zalapala wszystko.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kalia,
No pewnie, ze piszą i czytaja, ba! nawet całki juz obliczają.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość prawie 5 latek
nie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość 5lat to nie czas na nauke
moje 10letnie dziecko nauczylo sie pisac w szkole. z mezem uwazalismy ze nie nalezy dziecku odbierac dziecinstwa, ze wszystko w swoim czasie a 5 lat to nie czas na nauke tylko zabawe. moja sasiadka ma 4 letnie dziecko i juz teraz uczy je liter- smieszy mnie to troche bo widac kobieta na dziecku chce odbic swoje niedouczenie bo skonczyla bodajze szkole zawodowa. ja natomiast jestem adwokatem a maz informatykiem wiec nie musimy swoich ambicji odzwierciedlac w dziecku.

Udostępnij ten post


Link to postu