Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Zaloguj się, aby obserwować  
Gość Lilka 1985

Dobry ginekolog w Warszawie

Polecane posty

Gość Lilka 1985

Witam serdecznie wszystkie ciężarne i mamusie :-* Bardzo bardzo proszę Was o pomoc. Jestem w 5tc i chciałabym wybrać się do ginekologa. Niestety nie mam doświadczenia w tym względzie (tzn jeśli chodzi o ciążę ;-) i dlatego prośba o podanie nazwisk dobrych lekarzy w Warszawie. Ma dla mnie znaczenie zarówno doświadczenie lekarza jak i kwestie praktyczne (np kwestie zwolnienia , gdybym źle się poczuła - słyszałam, że nie wszyscy lekarze chcą je wystawiać). I proszę dajcie znać, w jakim szpitalu przyjmuje dany lekarz. Z góry bardzo Wam dziękuję za pomoc , pozdrawiam Lilka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Lilka 1985
wielka prośba o pomoc... Podzielcie się swoją wiedzą :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Lilka 1985
proszę o pomoc dziewczyny...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Lilka 1985
pomóżcie !!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Lilka1985
proszę o pomoc.....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość anulak27
dr Leszek Lewandowski - mój ginekolog prowadził moją ciążę. rodziłam w listopadzie 2009

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Lilka 1985
Anulak, dzięki w jakim szpitalu przyjmuje Pan Leszek? Czy była pomoc w dostaniu się do odpowiedniego szpitala? Czy rodziłaś naturalnie czy przez CC A Wy jak wspominacie swoich lekarzy dziewczyny?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość anulak27