Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Filadelfia

DUPHASTON

Polecane posty

Gość Filadelfia

Witam :) Czy ktos wie jak działa duphaston? Lekarz mi go dzis przepisał i powiedział, że pomoże zajśc w ciążę. Czy to prawda? Jak to działa? Komu pomógł?? Kto wie niech powie :) Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi :) Dziękuję za kazdą odpowiedź :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość twoj facet musi ci go
apilkowac - dopochwowo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ja duphaston owszem brałam ale jak byłam już w ciąży bo miałam plamienia nie słyszałam o tym zeby go brac na zajście w ciąże ale przecież nie jestem lekarzem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Filadelfia
Dziekuję madzia cos tam ale mam ulotkę w opakowaniu.Chodzi mi o praktyczne wyjaśnienia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Filadelfia
no taak, ale chodzi mi o to, czy ktos go stoswoał jako pomoc w zajściu w ciążę i czy pomógł w tym zakresie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
duphaston oprócz podtrzymania ciązy, pomaga zagnieżdzić sie zarodkowi. Ja brałam przed pół roku przed ciążą w II fazie cyklu a póxniej to już na podtrzymanie mojego szkraba. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość justalala
ja brałam duphaston gdy miałam zbyt czeste okresy-do tego nie mogłam zaciazyc i lekarz mowił ze wiele kobiet zachodzi w ciaze na duphastonie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość justalala
aska74-masz termin na poczatek sierpnia??ja tez!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Filadelfia